De der skide hjælpe veer? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.266 visninger
36 svar
1 synes godt om
18. november 2011

Mor til Mike

Har i 3 - 4 dage haft hjælpeveer om natten, altså, kun veer som tager til indtil jeg rejser mig op og er aktiv. De er SÅ slemme og de bider og river.. Av! Men med det samme jeg rejser mig op, og går lidt rundt forsvinder de.. Hvad fanden gør de godt for? de er regelmæssige om natten, med omkring 10 minutters mellemrum, først troede jeg det var de rigtige veer, men da de forsvandt igen blev det kun en skuffelse.

Andre der har prøvet det? og hvor længe tog det før de "rigtige" veer tog til eller kom? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Muhmi

Modningsveer? De udsletter sikkert din livmorderhals... Der går nok ikke særlig længe før du får rigtige veer

Jeg havde dem du beskriver i ca. to dage før jeg fik rigtige veer

Held og lykke med fødslen

Anmeld

18. november 2011

Mor til Mike

Muhmi skriver:

Modningsveer? De udsletter sikkert din livmorderhals... Der går nok ikke særlig længe før du får rigtige veer

Jeg havde dem du beskriver i ca. to dage før jeg fik rigtige veer

Held og lykke med fødslen

Krydser fingre for at de i hvert fald gavner lidt..

Mange tak! håber på bettemanden er lige om hjørnet så 

Anmeld

18. november 2011

SussieThyssen

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Har i 3 - 4 dage haft hjælpeveer om natten, altså, kun veer som tager til indtil jeg rejser mig op og er aktiv. De er SÅ slemme og de bider og river.. Av! Men med det samme jeg rejser mig op, og går lidt rundt forsvinder de.. Hvad fanden gør de godt for? de er regelmæssige om natten, med omkring 10 minutters mellemrum, først troede jeg det var de rigtige veer, men da de forsvandt igen blev det kun en skuffelse.

Andre der har prøvet det? og hvor længe tog det før de "rigtige" veer tog til eller kom? 

Mener du plukveer??

De træner du livmoder, som jo er en stor muskelpose, så når de rigtige veer endelig begynder, så er livmoderen toptrænet og parat til det egentlige arbejde

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. november 2011

Mor til Mike

SussieThyssen skriver:

Mener du plukveer??

De træner du livmoder, som jo er en stor muskelpose, så når de rigtige veer endelig begynder, så er livmoderen toptrænet og parat til det egentlige arbejde

Kærligst
Sussie

Nej ikke plukveer det er "ægte" veer som jeg får KUN når jeg ligger ned, og de er forfærdelige.. Har fået at vide det hedde hjælpeveer, men hold op det er træls de ikke udvikler sig når de gør så skide nade.. 

Anmeld

18. november 2011

-Sigrid-

Nej ikke plukveer det er "ægte" veer som jeg får KUN når jeg ligger ned, og de er forfærdelige.. Har fået at vide det hedde hjælpeveer, men hold op det er træls de ikke udvikler sig når de gør så skide nade.. 

Jeg kan ikke hjælpe dig, men det lyder da snart som om du er en guldklump rigere 

Held og lykke!! 

Anmeld

18. november 2011

Mor til Mike

-Sigrid- skriver:

Jeg kan ikke hjælpe dig, men det lyder da snart som om du er en guldklump rigere 

Held og lykke!! 

Mange tak skal du have!! 

Anmeld

18. november 2011

SussieThyssen

Hmm..har aldrig hørt det udtryk før..det må være nyt

Anmeld

18. november 2011

Emmamusen2010

Jeg havde det næsten på samme måde. De begyndte en tirsdag aften men var ikke slemme, men det blev de når jeg lagde mig ned. Sådan blev det ved til lørdag hvor jeg endelig havde åbnet mig 4 cm. veerne kom aldrig rigtig igang af sig selv men først da vandet blev taget, men så gik det også rigtig hurtigt

Anmeld

18. november 2011

Mor til Mike

SussieThyssen skriver:

Hmm..har aldrig hørt det udtryk før..det må være nyt

Kan godt være så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.