Anonym skriver:
jeg er så på mange måder bange for om man fjerner barnet hvis ikke vi er 2 - da de siger jeg ikke er nok alene til at stimulere hende. & han må ind på banen.. som sagt, spurgte sp om jeg selv mente om jeg ville kunne stå alene med barnet? svarede jeg ja.. og mere sagde de ikke. Og min ene pædago mener at det kan jeg ikke.. men igen hendes tanke, og sådan er de alle forskellige... så det er hamrende svært, men sagsbehandleren der tager beslutninger.. men ja gider det heller ik, er mest bange for hvad der vil ske med barnet
Idet mindste viser du noget ansvar hvis du fravælger hans ustabile adfærd. Det må vise dem et eller andet.
Det at fjerne et barn er også en meget ekstrem konsekvens. Du ville vel få tilbudt noget familiehjem, et eller andet i et forsøg på at kunne lære dig disse ting. For der er altså tusindvis af kvinder derude der er rigeligt stimulation for deres børn, så det kan du også lære at være.
Hvis kommunen i forvejen er så meget ind over - jeg ville tage fat i en af dem jeg stolede på og få talt mine valgmuligheder godt igennem.
Anmeld