Mettemus skriver:
Det kan jeg godt forstå, det er altså også lidt svært at tro på. Vi fik en tidlig scanning så vi kunne se at den lille lå som den skulle inden i livmoderen og ikke i en æggeleder. Jeg var simpelthen SÅ glad for den behandling vi fik på Skejby. Synes de var så søde og gode til at spørge. Lægen vi havde kontakt med (Mikkel tror jeg han hed?) var simpelthen så god til at forklare det hele, og var inde og kigge til mig selvom han ikke havde stuegang. Han ville bare gerne selv fortælle hvad der var sket. SÅ rart!.
Men hvordan har du det nu? Jeg syntes det var en meget barsk omgang!

Jeg var også på Skejby og havde den samme læge igennem hele forløbet. Jeg følte mig virkelig i de bedste hænder. Inden det hele blev akut, havde jeg flere gange kontakt med gynækologisk afdeling. Jeg kunne ringe og stille spørgsmål, og de ringede jævnligt til mig for at høre hvordan det gik 
Under forløbet følte jeg mig meget tryg og tænkte ikke så meget over hvad der skulle ske. Jeg lod bare læger og sygeplejersker gøre deres job.
Men nu kan jeg godt mærke min bekymring komme snigende. Om jeg overhovedet kan blive gravid igen og om den sætter sig rigtig næste gang
Det fylder i det hele taget meget i mit hoved. Også nu hvor hele familien og mine medstuderende ved at vi er "igang"
Ellers er jeg helt fysisk ovenpå igen. Jeg var til en spinningtime igår (8 dage efter operation) og jeg mærkede ingenting (udover ømme ben

Anmeld