Jubii -min test er negativ!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Camillos

december mor skriver:

Åhh hvor jeg håber for dig at den er der denne gang! Kunne lige læse på din profil at du har været meget igennem

Ja, det er noget af en tur med sådan en behandling, blev lidt skræmt da lægen på gynækologisk begyndte at fortælle mig om den. Men på den anden side må jeg jo indrømme, at jeg hellere ville have haft den istedet for at miste en æggeleder 

Både første og her anden gang blev jeg gravid i første forsøg, så håber at vi er heldige igen inden længe 

Okay, ja det kan jeg godt forstå! Jeg blev også "glad" for at kemokuren hjalp mig igennem. Jeg græd og græd da jeg fik afvide jeg muligvis skulle have fjernet min æggeleder.. Men Så kom der en læge der havde forstand på kemo og Bingo den virkede på mig

Håber også for jer det går uden problemer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Mettemus

december mor skriver:

Tænk at man kan være så glad for en negativ test, når man gerne vil være gravid 

Det er nu 9 dage siden jeg fik fjernet en graviditet udenfor livmoderen, og den ene æggeleder. Nu er blødningen stoppet og testen er negativ!

Nu kan vi starte på ny, forhåbentlig med et bedre resultat denne gang!  

Tillykke med den negative test! Det er nemlig dejligt efter sådan en omgang hvor man bare gerne vil være gravid igen så hurtigt som muligt. Jeg har selv prøvet det, og har også kun én æggeleder. Til gengæld har jeg i dag verdens smukkeste og dejligste lille dreng - som jeg blev gravid med i første forsøg efter alt det der rod. Det kan sagtens lade sig gøre! Til mig sagde de, at det faktisk er en god ting at de fjerner æggelederen () fordi det betyder, at den anden er så rask at den sagtens kan klare arbejdet for to. Hvis de ikke fjerner den kan der være arvæv og risikoen for at det så sker igen er ret stor.

Så -->

Anmeld

18. november 2011

Rosengreen

Mettemus skriver:

Tillykke med den negative test! Det er nemlig dejligt efter sådan en omgang hvor man bare gerne vil være gravid igen så hurtigt som muligt. Jeg har selv prøvet det, og har også kun én æggeleder. Til gengæld har jeg i dag verdens smukkeste og dejligste lille dreng - som jeg blev gravid med i første forsøg efter alt det der rod. Det kan sagtens lade sig gøre! Til mig sagde de, at det faktisk er en god ting at de fjerner æggelederen () fordi det betyder, at den anden er så rask at den sagtens kan klare arbejdet for to. Hvis de ikke fjerner den kan der være arvæv og risikoen for at det så sker igen er ret stor.

Så -->

Du aner ikke hvor glad jeg er for at høre sådan en historie

Selvom jeg har fået at vide at chancerne er de samme som før, så er jeg stadig lidt bange for om det nu også er rigtig.

De så den anden æggeleder igennem og den var til topkarakter (som lægen så fint sagde det &nbsp

Anmeld

18. november 2011

Mettemus

december mor skriver:

Du aner ikke hvor glad jeg er for at høre sådan en historie

Selvom jeg har fået at vide at chancerne er de samme som før, så er jeg stadig lidt bange for om det nu også er rigtig.

De så den anden æggeleder igennem og den var til topkarakter (som lægen så fint sagde det &nbsp

Det kan jeg godt forstå, det er altså også lidt svært at tro på. Vi fik en tidlig scanning så vi kunne se at den lille lå som den skulle inden i livmoderen og ikke i en æggeleder. Jeg var simpelthen SÅ glad for den behandling vi fik på Skejby. Synes de var så søde og gode til at spørge. Lægen vi havde kontakt med (Mikkel tror jeg han hed?) var simpelthen så god til at forklare det hele, og var inde og kigge til mig selvom han ikke havde stuegang. Han ville bare gerne selv fortælle hvad der var sket. SÅ rart!.

Men hvordan har du det nu? Jeg syntes det var en meget barsk omgang!

Anmeld

18. november 2011

Rosengreen

Mettemus skriver:

Det kan jeg godt forstå, det er altså også lidt svært at tro på. Vi fik en tidlig scanning så vi kunne se at den lille lå som den skulle inden i livmoderen og ikke i en æggeleder. Jeg var simpelthen SÅ glad for den behandling vi fik på Skejby. Synes de var så søde og gode til at spørge. Lægen vi havde kontakt med (Mikkel tror jeg han hed?) var simpelthen så god til at forklare det hele, og var inde og kigge til mig selvom han ikke havde stuegang. Han ville bare gerne selv fortælle hvad der var sket. SÅ rart!.

Men hvordan har du det nu? Jeg syntes det var en meget barsk omgang!

Jeg var også på Skejby og havde den samme læge igennem hele forløbet. Jeg følte mig virkelig i de bedste hænder. Inden det hele blev akut, havde jeg flere gange kontakt med gynækologisk afdeling. Jeg kunne ringe og stille spørgsmål, og de ringede jævnligt til mig for at høre hvordan det gik 

Under forløbet følte jeg mig meget tryg og tænkte ikke så meget over hvad der skulle ske. Jeg lod bare læger og sygeplejersker gøre deres job.

Men nu kan jeg godt mærke min bekymring komme snigende. Om jeg overhovedet kan blive gravid igen og om den sætter sig rigtig næste gang  Det fylder i det hele taget meget i mit hoved. Også nu hvor hele familien og mine medstuderende ved at vi er "igang"

Ellers er jeg helt fysisk ovenpå igen. Jeg var til en spinningtime igår (8 dage efter operation) og jeg mærkede ingenting (udover ømme ben &nbsp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.