Jubii -min test er negativ!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. november 2011

Rosengreen

Tænk at man kan være så glad for en negativ test, når man gerne vil være gravid 

Det er nu 9 dage siden jeg fik fjernet en graviditet udenfor livmoderen, og den ene æggeleder. Nu er blødningen stoppet og testen er negativ!

Nu kan vi starte på ny, forhåbentlig med et bedre resultat denne gang!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Kimmie.

december mor skriver:

Det er nu 9 dage siden jeg fik fjernet en graviditet udenfor livmoderen, og den ene æggeleder. Nu er blødningen stoppet og testen er negativ!

iiih hvor dejligt! 

Anmeld

18. november 2011

VIPpigen

Uhh. Held og lykke med ny projekt baby, håber i rammer plet så hurtigt, og rigtigt at i snart står med en ny og lykkelig positiv

Anmeld

18. november 2011

Rosengreen

VIPpigen skriver:

Uhh. Held og lykke med ny projekt baby, håber i rammer plet så hurtigt, og rigtigt at i snart står med en ny og lykkelig positiv

Mange tak  Håber også det går hurtigt 

Anmeld

18. november 2011

Camillos

december mor skriver:

Årh for pokker.. er ked af at høre der ikke var en nemmere løsning end at fjerne din æggeleder? det var ikke muligt for dig at få kemo ? det fik jeg .. 

Held og lykke! og Ja det er skønt når tallet går i 0 .. selvom bebz ik kan være bekendt at sætte sig det sted! 

for dig.. 

Anmeld

18. november 2011

Rosengreen

Camillos skriver:

Årh for pokker.. er ked af at høre der ikke var en nemmere løsning end at fjerne din æggeleder? det var ikke muligt for dig at få kemo ? det fik jeg .. 

Held og lykke! og Ja det er skønt når tallet går i 0 .. selvom bebz ik kan være bekendt at sætte sig det sted! 

for dig.. 

Nej desværre  De havde nævnt kemo, men jeg havde det "for godt" til at få den. Jeg blev holdt øje med via blodprøver da jeg ikke havde smerter eller voldsom blødning. Og mit hCG var da også lige begyndt at falde da jeg pludselig får kraftg blødning og MEGET ondt. Jeg bliver akut indlagt og de ser ingen anden mulighed end at fjerne æggelederen 

Fik dog at vide at jeg stadig har samme chancer for at blive gravid som før, da den æggeleder der er tilbage kan tage æg fra begge æggestokke 

Anmeld

18. november 2011

Camillos

december mor skriver:

Nej desværre  De havde nævnt kemo, men jeg havde det "for godt" til at få den. Jeg blev holdt øje med via blodprøver da jeg ikke havde smerter eller voldsom blødning. Og mit hCG var da også lige begyndt at falde da jeg pludselig får kraftg blødning og MEGET ondt. Jeg bliver akut indlagt og de ser ingen anden mulighed end at fjerne æggelederen 

Fik dog at vide at jeg stadig har samme chancer for at blive gravid som før, da den æggeleder der er tilbage kan tage æg fra begge æggestokke 

Okay, jeg synes bare det lyder underligt? Havde  du blødning i bughulen ? eller hvad det nu hedder? 

Jeg blødte kraftigt på 2 dagen .. De snakkede først om en udskrabning med mig, men så blev det udelukket, så en MA, men den turde de ikke løbe an på.. Mit hcg faldt til 40 fra 92 eller sådan noget. Så troede jeg at jeg skulle hjem, men så begyndte det at stige igen.. 

Jeg har endnu ikke fået nogle børn så de ville ikke fjerne noget på mig.. 

Så det blev en kemo kur.. 

Men er glad for de har sagt chancen for du kan blive mor er lige så god som før 

Anmeld

18. november 2011

Rosengreen

Camillos skriver:

Okay, jeg synes bare det lyder underligt? Havde  du blødning i bughulen ? eller hvad det nu hedder? 

Jeg blødte kraftigt på 2 dagen .. De snakkede først om en udskrabning med mig, men så blev det udelukket, så en MA, men den turde de ikke løbe an på.. Mit hcg faldt til 40 fra 92 eller sådan noget. Så troede jeg at jeg skulle hjem, men så begyndte det at stige igen.. 

Jeg har endnu ikke fået nogle børn så de ville ikke fjerne noget på mig.. 

Så det blev en kemo kur.. 

Men er glad for de har sagt chancen for du kan blive mor er lige så god som før 

Ja, jeg havde blødning i bughulen. Ved ikke om det var derfor, men de mente det var det rigtige, så det stoler jeg på 

Mit hCG var helt oppe på 2012, måske det også har noget at sige. Jeg ved det faktisk ikke 

Hvor lang tid siden er det du fik kemo kuren? Håber det snart vil lykkedes for jer

Anmeld

18. november 2011

Camillos

december mor skriver:

Ja, jeg havde blødning i bughulen. Ved ikke om det var derfor, men de mente det var det rigtige, så det stoler jeg på 

Mit hCG var helt oppe på 2012, måske det også har noget at sige. Jeg ved det faktisk ikke 

Hvor lang tid siden er det du fik kemo kuren? Håber det snart vil lykkedes for jer

jeg fik kemo kuren i juni måned lige i sommerferien  Jo det kan have meget at sige, for det er jo livsfarligt, derfor har de nok ikke kunne gøre andet 

Det er 5 måneder siden, så har jeg været i p pille behandling imens, fordi man ikke må blive gravid 3 måneder efter med alt den gift.. 

Ja det håber jeg også.. har sådan en stor fornemmelse af der er noget på vej denne gang... 

Så håber ikke jeg bliver skuffet... 

Anmeld

18. november 2011

Rosengreen

Camillos skriver:

jeg fik kemo kuren i juni måned lige i sommerferien  Jo det kan have meget at sige, for det er jo livsfarligt, derfor har de nok ikke kunne gøre andet 

Det er 5 måneder siden, så har jeg været i p pille behandling imens, fordi man ikke må blive gravid 3 måneder efter med alt den gift.. 

Ja det håber jeg også.. har sådan en stor fornemmelse af der er noget på vej denne gang... 

Så håber ikke jeg bliver skuffet... 

Åhh hvor jeg håber for dig at den er der denne gang! Kunne lige læse på din profil at du har været meget igennem

Ja, det er noget af en tur med sådan en behandling, blev lidt skræmt da lægen på gynækologisk begyndte at fortælle mig om den. Men på den anden side må jeg jo indrømme, at jeg hellere ville have haft den istedet for at miste en æggeleder 

Både første og her anden gang blev jeg gravid i første forsøg, så håber at vi er heldige igen inden længe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.