små søde hvalpe salgs klar den 6 dec :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. november 2011

Frk-Lotusblomst

mulle7430 skriver:

vi opdagede det altså først da hun blev tyk men sån er det jo og nej de skal jo ikke slås ihjel

Orh ha. Selvfølgelig skal hvalpene da ikke slåes ihjel selvom det ikke var planlagt.. PUUHA da.

Men ja, som loven siger skal de være chippet inden afsendelse og så vil jeg foreslå at få givet dem den første vaccination også da det er bedst de får den inden de 8 uger . Men så sætter i bare prisen op og så er den skid slået. Og så skal folk selv særge for at omregistrere chipningen og få vaccineret dem 2. gang.

Ingen grund til at hagle ned på jer.. Man må vel have lov at have misforstået!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

mulle7430

Frk-Lotusblomst skriver:

Orh ha. Selvfølgelig skal hvalpene da ikke slåes ihjel selvom det ikke var planlagt.. PUUHA da.

Men ja, som loven siger skal de være chippet inden afsendelse og så vil jeg foreslå at få givet dem den første vaccination også da det er bedst de får den inden de 8 uger . Men så sætter i bare prisen op og så er den skid slået. Og så skal folk selv særge for at omregistrere chipningen og få vaccineret dem 2. gang.

Ingen grund til at hagle ned på jer.. Man må vel have lov at have misforstået!

tusinde tak  nej det mener jeg heller ikke  vil bare gør det bedste for hvalpene og finde et godt hjem...selvom det ikke var planlagt

Anmeld

19. november 2011

Frk-Lotusblomst

mulle7430 skriver:

tusinde tak  nej det mener jeg heller ikke  vil bare gør det bedste for hvalpene og finde et godt hjem...selvom det ikke var planlagt

Ja selvfølgelig. Det fortjener de da også. Og hvorfor slæbe hundemor igennem en abort.. Arj..
Held og lykke med salget. Søde er de jo

Anmeld

19. november 2011

mulle7430

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja selvfølgelig. Det fortjener de da også. Og hvorfor slæbe hundemor igennem en abort.. Arj..
Held og lykke med salget. Søde er de jo

tak  og ja de er skønne

Anmeld

20. november 2011

mulle7430

så er der 1 hunhund og 3 hanner tilbage

Anmeld

20. november 2011

Carl-Emil's mor

mulle7430 skriver:

http://www.guloggratis.dk/dyr/hunde/hunde/golden-retriever/annonce/13297159

kig forbi og se om det ikke er noget for jer

1 hunhund og 3 hanner tilbage

Efter at have læst alle dine besvarelser vil jeg sige følgende : den pris den skal op! Der findes så forfærdelig mange dårlige hundeliv fordi folk har gode ideer hvis hunden er billig sæt dem til 3000-4000 det er en helt fair pris for sådan en hvalp og på den måde sikre du dig bedre godehjem til dine små pus dernæst så jo de skal chippes det er lovpligtigt jeg ser mange hunde ryge i omplacering fordi folk har fortrudt... 750 kr er ekstrem billigt = nem gave og sød at se på .. Når baby hunden er 5-8 mdr skal der lidt fastere hånd til og så giver folk op:/... De bedste tanker herfra

Anmeld

20. november 2011

Carl-Emil's mor

mulle7430 skriver:

http://www.guloggratis.dk/dyr/hunde/hunde/golden-retriever/annonce/13297159

kig forbi og se om det ikke er noget for jer

1 hunhund og 3 hanner tilbage

Efter at have læst alle dine besvarelser vil jeg sige følgende : den pris den skal op! Der findes så forfærdelig mange dårlige hundeliv fordi folk har gode ideer hvis hunden er billig sæt dem til 3000-4000 det er en helt fair pris for sådan en hvalp og på den måde sikre du dig bedre godehjem til dine små pus dernæst så jo de skal chippes det er lovpligtigt jeg ser mange hunde ryge i omplacering fordi folk har fortrudt... 750 kr er ekstrem billigt = nem gave og sød at se på .. Når baby hunden er 5-8 mdr skal der lidt fastere hånd til og så giver folk op:/... De bedste tanker herfra

Anmeld

21. november 2011

mulle7430

3 hanner tilbage  lige pt er hunhunden sat tilside

Anmeld

23. november 2011

mulle7430

2 hanner tilbage

Anmeld

25. november 2011

mulle7430

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.