små søde hvalpe salgs klar den 6 dec :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. november 2011

Toshiba

Wulffi89 skriver:

Jeg vidste det faktisk heller ikke men fik det at vide og så er der jo ikke andet for end at gøre som loven siger

det er klogest at holde sig til den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

come2

De SKAL være chippet inden 8 uger, dvs at det er sælger der skal gøre det.

§ 1. Besidderen af en hund født efter den 1. januar 1993 skal sørge for, at hunden er mærket og anmeldt til registrering i Dansk Hunderegister, senest når den er 8 uger gammel.

Anmeld

18. november 2011

mulle7430

Toshiba skriver:

lige præcis - undre mig bare over man ikke ved det når man vælger hvalpe

vi valgte IKKE selv og få hvalpe den havde gået med en hanhund i haven da huset fra fuld af gæster fordi vores svigersøn var død og det var ikke lige hvalpe der var vores tanker der

Anmeld

18. november 2011

mulle7430

Wulffi89 skriver:

Sæt prisen lidt op for de skal chippes inden de er 8 uger.. vi fik hvalpe sidste fredag de skulle også have været solgt for 700 men vi har sat prisen op til 1200 og så bliver de chippet og vaccineret inden flytning, da det jo er et lovkrav nu...

tak

Anmeld

19. november 2011

mulle7430

19. november 2011

Nalle

mulle7430 skriver:

vi valgte IKKE selv og få hvalpe den havde gået med en hanhund i haven da huset fra fuld af gæster fordi vores svigersøn var død og det var ikke lige hvalpe der var vores tanker der

Hvis folk ikke har andet end negativt at sige, synes jeg bare de skal holde deres mund!

Anmeld

19. november 2011

Muffin

mulle7430 skriver:

tak

Det er selfølgelig også rigtig trist, men derfor skal loven nu overholdes alligevel. Hun kunne jo bare have fået en abort spøjte hvis ikke i ikke ville have hvalpe. Håber i gør det rette og får dem chippede

Anmeld

19. november 2011

mulle7430

Muffin skriver:

Det er selfølgelig også rigtig trist, men derfor skal loven nu overholdes alligevel. Hun kunne jo bare have fået en abort spøjte hvis ikke i ikke ville have hvalpe. Håber i gør det rette og får dem chippede

vi opdagede det altså først da hun blev tyk men sån er det jo og nej de skal jo ikke slås ihjel

Anmeld

19. november 2011

mulle7430

http://netdyrlæge.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=261:bekendtgorelse-af-lov-om-hunde&catid=64:generelt&Itemid=174 jeg læste det her men må heller ringe til dyrlægen på mandag for og høre for man bliver da forvirret

Anmeld

19. november 2011

mulle7430

Nalle skriver:

Hvis folk ikke har andet end negativt at sige, synes jeg bare de skal holde deres mund!

synes jeg også skat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.