små søde hvalpe salgs klar den 6 dec :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. november 2011

Bettybub

okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Dorthe77

mulle7430 skriver:

jeg læste inde de var 4 mdr skulle de  så den der køber dem har 1 mdr til det

Er nu ret sikker på det er inden de er 8 uger. Det ville jeg lige forhøre en dyrlæge om, hvis det var mig :-)

Anmeld

18. november 2011

Englebassen82

Dorthe77 skriver:

Er nu ret sikker på det er inden de er 8 uger. Det ville jeg lige forhøre en dyrlæge om, hvis det var mig :-)

Min far har lige solgt et kuld hvalpe og der var beskeden fra dyrlægen at de blot  ikke måtte overskride de 4 mdr...

Anmeld

18. november 2011

Dorthe77

Min far har lige solgt et kuld hvalpe og der var beskeden fra dyrlægen at de blot  ikke måtte overskride de 4 mdr...

Hvis du læser om lovgivning af mærkning inde på www.hunderegister.dk står der at hundebesidder er forpligtet til at lade hunden mærke og registrere inden hunden er 8 uger.

Iøvrigt nogle utrolig skønne hvalpe. Får helt lyst til endnu en hvalp :-)

Anmeld

18. november 2011

Englebassen82

Dorthe77 skriver:

Hvis du læser om lovgivning af mærkning inde på www.hunderegister.dk står der at hundebesidder er forpligtet til at lade hunden mærke og registrere inden hunden er 8 uger.

Iøvrigt nogle utrolig skønne hvalpe. Får helt lyst til endnu en hvalp :-)

Jeg siger heller ikke det er forkert.... Jeg fortæller bare hvad min far fik at vide af hans dyrlæge.....

Håber det rette bliver gjort

Anmeld

18. november 2011

Dorthe77

Englebassen82 skriver:

Jeg siger heller ikke det er forkert.... Jeg fortæller bare hvad min far fik at vide af hans dyrlæge.....

Håber det rette bliver gjort

Hov, havde ikke lige set at det ikke var opdrætter, der skrev før. Længe leve mobilen ;-)
Ja, håber også det rette bliver gjort :-)

Anmeld

18. november 2011

Toshiba

mulle7430 skriver:

http://www.guloggratis.dk/dyr/hunde/hunde/golden-retriever/annonce/13297159

kig forbi og se om det ikke er noget for jer

ja husk at chippe dem - det er lovkrav. du er besidder de første 8 uger - og de skal chippes i den periode... typisk sammen med ormekur

Anmeld

18. november 2011

Hailiesmom11

Sæt prisen lidt op for de skal chippes inden de er 8 uger.. vi fik hvalpe sidste fredag de skulle også have været solgt for 700 men vi har sat prisen op til 1200 og så bliver de chippet og vaccineret inden flytning, da det jo er et lovkrav nu...

Anmeld

18. november 2011

Toshiba

Wulffi89 skriver:

Sæt prisen lidt op for de skal chippes inden de er 8 uger.. vi fik hvalpe sidste fredag de skulle også have været solgt for 700 men vi har sat prisen op til 1200 og så bliver de chippet og vaccineret inden flytning, da det jo er et lovkrav nu...

lige præcis - undre mig bare over man ikke ved det når man vælger hvalpe

Anmeld

18. november 2011

Hailiesmom11

Toshiba skriver:

lige præcis - undre mig bare over man ikke ved det når man vælger hvalpe

Jeg vidste det faktisk heller ikke men fik det at vide og så er der jo ikke andet for end at gøre som loven siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.