Update på "Så kom brevet"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. november 2011

Janni.

Update på denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/144242pi1/boernerelateret/saa-kom-brevet-----.aspx

Idag har vi været til møde hos Silas's kommende dagplejer. Det er et ægtepar som begge er dagplejere, og til daglig er de fælles om børnene, undtagen tirsdag/onsdag hvor de hver især er i legestue. 

Mødet gik rigtig godt, og vi fik spurgt ind til en hel masse, takket være Twinboys. Jeg snakkede længe med hende sent igår aftes (håber ikke du er for træt idag) 

Vores mavefornemmelse siger at det er stedet for Silas, og han virkede også tryg ved dem begge. Smilede meget til dem, og søgte deres opmærksomhed op til flere gange. 

Torsdag i næste uge har vi fået lov til at besøge dem imens børnene er vågen, mødte få af børnene før vi gik derfra. Men vi glæder os til Torsdag i næste uge. Det skal nok blive rigtig godt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

K&S

Skønt med en god mavefornemmelse, det er det vigtigste...!

Glæder mig til en update mere på torsdag

Anmeld

17. november 2011

twinboys

Janni. skriver:

Update på denne tråd:

Idag har vi været til møde hos Silas's kommende dagplejer. Det er et ægtepar som begge er dagplejere, og til daglig er de fælles om børnene, undtagen tirsdag/onsdag hvor de hver især er i legestue. 

Mødet gik rigtig godt, og vi fik spurgt ind til en hel masse, takket være Twinboys. Jeg snakkede længe med hende sent igår aftes (håber ikke du er for træt idag) 

Vores mavefornemmelse siger at det er stedet for Silas, og han virkede også tryg ved dem begge. Smilede meget til dem, og søgte deres opmærksomhed op til flere gange. 

Torsdag i næste uge har vi fået lov til at besøge dem imens børnene er vågen, mødte få af børnene før vi gik derfra. Men vi glæder os til Torsdag i næste uge. Det skal nok blive rigtig godt. 

gaaaaaaaaaaabbbb snork snork zzzzzzzzzzzz åååhhh nej pjat pjat... Jeg er glad for at du kunne bruge mig til at snakke om hvad man spørger en dagplejer om og hvad man skal se efter...

Jeg er så glad for at jeg kunne hjælpe jer og at i fik en god snak i hans nye dagpleje det er jo alfa og omega...

Så var de 57 minutter før midnat godt givet ud...

Tak for din sms den blev jeg glad for at læse...

Majbritt

Anmeld

17. november 2011

Janni.

K&S skriver:

Skønt med en god mavefornemmelse, det er det vigtigste...!

Glæder mig til en update mere på torsdag

Glæder mig også til Torsdag, skal nok komme med en lille update. 

Anmeld

17. november 2011

Janni.

twinboys skriver:

gaaaaaaaaaaabbbb snork snork zzzzzzzzzzzz åååhhh nej pjat pjat... Jeg er glad for at du kunne bruge mig til at snakke om hvad man spørger en dagplejer om og hvad man skal se efter...

Jeg er så glad for at jeg kunne hjælpe jer og at i fik en god snak i hans nye dagpleje det er jo alfa og omega...

Så var de 57 minutter før midnat godt givet ud...

Tak for din sms den blev jeg glad for at læse...

Majbritt

Der var jo faktisk mange ting, som vi ikke have tænkt på.  

Ved ikke hvad vi skulle gøre uden dig 

Anmeld

17. november 2011

twinboys

Janni. skriver:

Der var jo faktisk mange ting, som vi ikke have tænkt på.  

Ved ikke hvad vi skulle gøre uden dig 

Hvor er du sød

Anmeld

17. november 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Update på denne tråd:

Det lyder jo perfekt... 

Hvordan er det så dagligt hjemme - er de i hver deres ende af huset eller? 

Anmeld

17. november 2011

Janni.

twinboys skriver:

Hvor er du sød

Tak i lige måde 

Anmeld

17. november 2011

twinboys

Janni. skriver:

Tak i lige måde 

Taaaaaaaarrrrk

Anmeld

17. november 2011

Janni.

Mira0911 skriver:

Det lyder jo perfekt... 

Hvordan er det så dagligt hjemme - er de i hver deres ende af huset eller? 

De har et kæmpe rum, i forlængelse af køkkenet som de er i, hvis de er inde. Men de er sjældent inde i alt for mange timer, kommer an på vejret. 

De bruger meget tid udendørs. Og når de små inkl Silas ikke magter at være ude mere, så går den ene ind med de små. Imens de store og den anden DP bliver ude. 

Skal de ud af huset og en af de små ikke magter det - eller bare har en dårlig dag, så kan de finde på at bytte børn, så den lille bliver hjemme. Det synes jeg er en god ting. Silas bliver ikke tvunget med ud af huset hvis han har en skidt dag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.