Update på "Så kom brevet"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

Mira0911

Janni. skriver:

De har et kæmpe rum, i forlængelse af køkkenet som de er i, hvis de er inde. Men de er sjældent inde i alt for mange timer, kommer an på vejret. 

De bruger meget tid udendørs. Og når de små inkl Silas ikke magter at være ude mere, så går den ene ind med de små. Imens de store og den anden DP bliver ude. 

Skal de ud af huset og en af de små ikke magter det - eller bare har en dårlig dag, så kan de finde på at bytte børn, så den lille bliver hjemme. Det synes jeg er en god ting. Silas bliver ikke tvunget med ud af huset hvis han har en skidt dag. 

Årh hvor lyder det fantastisk.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Janni.

Mira0911 skriver:

Årh hvor lyder det fantastisk.... 

Det synes vi også. Vores mavefornemmelse siger det er stedet for Silas. 

Og endnu bedre, de roste ham til skyerne.  

Anmeld

17. november 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Det synes vi også. Vores mavefornemmelse siger det er stedet for Silas. 

Og endnu bedre, de roste ham til skyerne.  

Hvor dejligt... Glæder mig til at høre meget mere... 

Anmeld

17. november 2011

AnneBJ

Det lyder virkelig fedt Janni! Også at de små og store kan deles, hvor er det bare godt! Jeg håber virkelig vi får et ligeså godt sted til Felix!  - nu er der kun 13 dage til vi kan forvente at få svar... 

Anmeld

17. november 2011

Janni.

AnneBJ skriver:

Det lyder virkelig fedt Janni! Også at de små og store kan deles, hvor er det bare godt! Jeg håber virkelig vi får et ligeså godt sted til Felix!  - nu er der kun 13 dage til vi kan forvente at få svar... 

Håber virkelig også i får et rigtig godt sted til Felix 

Jeg tror i hvert fald på at det er det rette sted for Silas. Faktisk har de plads til ham fra 1 dec hvis vi vil det... Meeen jeg ved nu ikke.. Silas virker mere end klar. 

Nok mere mor og far som ikke er parat 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.