Så kom brevet.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.105 visninger
41 svar
0 synes godt om
5. november 2011

Janni.

Så kom brevet, Silas har fået en dagpleje plads om 2 mdr.. Det er langsomt ved at gå op for mig at han snart skal ud i det virkelige liv. 

Dog har vi den luksus at farmand er hjemmegående (pensionist), så Silas vil sjældent få alt for lange dage. Men han skal nu ud og lege med andre børn. 

Hans nye dagplejer er en mand, det kan jeg så godt se om en fordel, og glæder mig til at se hvad han er for én. 

Andre der har en mandlig dagplejer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Mira0911

Uh det skal nok blive rigtig spændende.... 

Det er vidst sjældent man ser en mandlig dagplejer? 

Anmeld

5. november 2011

B&J

Uhhh det bliver spænde og meget svært for mor istarten...

men men hvor lyder det bare såå spænde at det er en mand, det er ikke så tit man høre det....

Anmeld

5. november 2011

stm2812

Janni. skriver:

Så kom brevet, Silas har fået en dagpleje plads om 2 mdr.. Det er langsomt ved at gå op for mig at han snart skal ud i det virkelige liv. 

Dog har vi den luksus at farmand er hjemmegående (pensionist), så Silas vil sjældent få alt for lange dage. Men han skal nu ud og lege med andre børn. 

Hans nye dagplejer er en mand, det kan jeg så godt se om en fordel, og glæder mig til at se hvad han er for én. 

Andre der har en mandlig dagplejer? 

Iiih hvor er det da bare stort. Så er ens 'lille' baby ikke så meget en baby mere Bliver spændende at se hvad han siger til alle de andre små børn.

Tror også der er mange fordele ved at have en mand som dp. De gider tumle lidt mere med ungerne end mange kvinder gør. Og er nok heller ikke helt så pylret som vi andre nemt kan blive

Anmeld

5. november 2011

mortilflere

Husk at søge økonomisk friplads , pga din mands pension

Anmeld

5. november 2011

Janni.

Mira0911 skriver:

Uh det skal nok blive rigtig spændende.... 

Det er vidst sjældent man ser en mandlig dagplejer? 

Tror faktisk også at mænd er en sjælden race som dagpleje "fædre"

Hedder en mand egentlig også dagpleje mor eller er det dagpleje far? 

Anmeld

5. november 2011

Janni.

B&J skriver:

Uhhh det bliver spænde og meget svært for mor istarten...

men men hvor lyder det bare såå spænde at det er en mand, det er ikke så tit man høre det....

Er også spændt på at møde manden. For Silas er jeg ikke i tvivl mere, han vil have så godt af at det er en mand. 

Jo vildere jo bedre har knægten det, så tror det er helt fint med en mandlig dagplejer. 

Anmeld

5. november 2011

B&J

Janni. skriver:

Er også spændt på at møde manden. For Silas er jeg ikke i tvivl mere, han vil have så godt af at det er en mand. 

Jo vildere jo bedre har knægten det, så tror det er helt fint med en mandlig dagplejer. 

hihihihhi sååå bliver det super fedt

håber han er super sød

Anmeld

5. november 2011

Janni.

stm2812 skriver:

Iiih hvor er det da bare stort. Så er ens 'lille' baby ikke så meget en baby mere Bliver spændende at se hvad han siger til alle de andre små børn.

Tror også der er mange fordele ved at have en mand som dp. De gider tumle lidt mere med ungerne end mange kvinder gør. Og er nok heller ikke helt så pylret som vi andre nemt kan blive

Det bliver vildt spændende. Åh jeg kan slet ikke forhold mig til at om 2 mdr skal Silas hjemmefra, og knap 3 mdr så skal jeg også ud i det virkelig liv igen. 

Indtil videre ser jeg også kun fordele i en mandlig dagplejer, så  for at vi kan li´ham. 

Anmeld

5. november 2011

Janni.

mortilflere skriver:

Husk at søge økonomisk friplads , pga din mands pension

Åh godt du nævnte det, det har vi overhovedet ikke tænkt på  

Det må vi lige have kigget på. 1000 mange tak for dit råd. 

Man kan jo lige så godt søge det, man nu engang kan. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.