At føde i usa ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

chael

Goldberg86 skriver:

Nogle der har erfaringer eller oplevelser om at føde i USA som de vil dele ud af??
Det er nemlig min tur til april, og er godt nervøs for hvad jeg har i vente

Skal I bo permanent i USA? Mere at hvis babyen blivet født derovre, bliver den så ikke amerikansk statsborger?

*camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Mor Til Oktober Børn

Goldberg86 skriver:

Nogle der har erfaringer eller oplevelser om at føde i USA som de vil dele ud af??
Det er nemlig min tur til april, og er godt nervøs for hvad jeg har i vente

Jeg er fan a en side der der hedder baby buisness på facebook, og det er ikk så længe siden de havde et opslag oppe på deres side om en der netop havde født i USA

Anmeld

17. november 2011

Mor Til Oktober Børn

og får så lige læst at det var ved kejsersnit ..

Anmeld

17. november 2011

Lotus86

Har hørt om to der har født i USA, og det havde for dem begge været kanon gode oplevelser. Den ene har både født der og herhjemme, og hun syntes helt klart det havde været bedst i USA.

Anmeld

18. november 2011

Goldberg86

chael skriver:

Skal I bo permanent i USA? Mere at hvis babyen blivet født derovre, bliver den så ikke amerikansk statsborger?

*camilla

Ja indtil videre skal vi være bosatte i USA ihvertfald det første år..
Men nej barnet får dobbelt statsborgerskab, så han bliver både dansk og amerikansk, hvilket er en stor fordel

Anmeld

18. november 2011

Goldberg86

Lotus86 skriver:

Har hørt om to der har født i USA, og det havde for dem begge været kanon gode oplevelser. Den ene har både født der og herhjemme, og hun syntes helt klart det havde været bedst i USA.

Taak Lyder som gode nyheder

Anmeld

18. november 2011

Benjamins'mor

Altså har aldrig født i USA, men har hørt om en der gjorde, og det var sådan noget med at når vandet gik og de ankom til sygehuset blev hun direkte placeret i en kørestol og måtte ikke gå selvom hun kunne.

Og så også det der med at man kun har babyen når den skal ammes.

Anmeld

27. januar 2012

Carl-Emil's mor

Goldberg86 skriver:

Taak Lyder som gode nyheder

Min atedmor fødte i USA og de ER mere pylret derovre hun ville hjem samme dag ( var hendes tredje barn) men ikke på vilkår om det kunne komme på tale men som første gangs tror jeg man nyder de er pylret - I know I would

Anmeld

27. januar 2012

Goldberg86

Höör skriver:

Min atedmor fødte i USA og de ER mere pylret derovre hun ville hjem samme dag ( var hendes tredje barn) men ikke på vilkår om det kunne komme på tale men som første gangs tror jeg man nyder de er pylret - I know I would

Det tror jeg du har helt ret i.. Jeg gaar til jordmoder hver 14 dag herovre og alt er som det skal vaere, saa pylret kan man vidst godt sige de er

Anmeld

27. januar 2012

M (:

Ville bare lige smide et link til One Born Every Minute US (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.