At føde i usa ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.502 visninger
31 svar
1 synes godt om
17. november 2011

Goldberg86

Nogle der har erfaringer eller oplevelser om at føde i USA som de vil dele ud af??
Det er nemlig min tur til april, og er godt nervøs for hvad jeg har i vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

lycly

Goldberg86 skriver:

Nogle der har erfaringer eller oplevelser om at føde i USA som de vil dele ud af??
Det er nemlig min tur til april, og er godt nervøs for hvad jeg har i vente

Jeg har desværre ikke nogen erfaringer, men er lidt nysgerrig, så følger lidt med

Man ser tit på film at det foregår sådan lidt tjuhej agtigt og alle panikker, bare vandet er gået. Og så synes jeg også man tit ser på film, at det er sygeplejerskerne der passer babyerne, og moren kun får sit barn når hun skal amme .

Anmeld

17. november 2011

Lise

Jeg har aldrig været i USA, så har ingen erfaring at dele ud af. Men jeg har set et enkelt afsnit af One born every minute, og det mindede ret meget om at føde på Hvidovre Hospital, syntes jeg

Anmeld

17. november 2011

Goldberg86

LunaLykke skriver:

Jeg har desværre ikke nogen erfaringer, men er lidt nysgerrig, så følger lidt med

Man ser tit på film at det foregår sådan lidt tjuhej agtigt og alle panikker, bare vandet er gået. Og så synes jeg også man tit ser på film, at det er sygeplejerskerne der passer babyerne, og moren kun får sit barn når hun skal amme .

Det har du ret i, men det er heldigvis kun på film, håber jeg da
Glæder mig til at hører om hvordan det rigtig foregår!

Anmeld

17. november 2011

Goldberg86

Lise skriver:

Jeg har aldrig været i USA, så har ingen erfaring at dele ud af. Men jeg har set et enkelt afsnit af One born every minute, og det mindede ret meget om at føde på Hvidovre Hospital, syntes jeg

okay det var da altid noget, min søster har lige født på Hvidovre og hun havde en rigtig god oplevelse, så krydser fingre for det er lige sådan

Anmeld

17. november 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Har indtryk af at det afhænger meget af ens pengepung, da det offentlige ikke er så udbygget som i dk. Så tror du kan få en meget bedre behandling end dk, en mellem, det samme eller værre..

Men kan du ikke kontakte det sted hvor du skal/gerne vil føde?

Anmeld

17. november 2011

Goldberg86

Roselil skriver:

Har indtryk af at det afhænger meget af ens pengepung, da det offentlige ikke er så udbygget som i dk. Så tror du kan få en meget bedre behandling end dk, en mellem, det samme eller værre..

Men kan du ikke kontakte det sted hvor du skal/gerne vil føde?

Jo altså nu skal jeg giftes næste månede og kommer under min mands forsikring, som gør at vi kan vælge hvilket som helst hospital, og han har allerede udvalgt et godt et efter hvad han har hørt.. Men rejser om 17 dage, og skal lige ud og godkende stedet først, så der får jeg mulighed for at se mig omkring og tale med dem =)

Anmeld

17. november 2011

-Sigrid-

Goldberg86 skriver:

Jo altså nu skal jeg giftes næste månede og kommer under min mands forsikring, som gør at vi kan vælge hvilket som helst hospital, og han har allerede udvalgt et godt et efter hvad han har hørt.. Men rejser om 17 dage, og skal lige ud og godkende stedet først, så der får jeg mulighed for at se mig omkring og tale med dem =)

Øhm... Jeg har aldrig været i USA, men jeg har set et program der hedder "one born every minut", som jeg syntes du skal kigge lidt på

Anmeld

17. november 2011

Goldberg86

-Sigrid- skriver:

Øhm... Jeg har aldrig været i USA, men jeg har set et program der hedder "one born every minut", som jeg syntes du skal kigge lidt på

ja det vil jeg da lige se om jeg kan finde online

Anmeld

17. november 2011

-Sigrid-

Goldberg86 skriver:

ja det vil jeg da lige se om jeg kan finde online

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.