lorte sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

nu er det mandag og jeg synes klart du skal ringe til din læge.. jeg blødte også mere end hvad normalt er under en spontan abort og havde smerter.. jeg var gravid uden for min livmoder... 

Forklar din læge hvordan de har behandlet dig. Han kan nemlig ringe til dem og bede dem om en akut tid til scanning. 

Husk og fortæl ham hvordan det er! 

ved det er svært når der er nogle der har været så dumme i telefonen. men din læge skal faktisk gøre alt for at hjælpe dig... 

Jeg har lige været til scanning -..

Jeg magter ik mere .. Der er stadig en blomme sæk i min livmodere , de kan ikk sige om den vokser men den er der . SÅ de vil ikk give mig noget for at få det væk da de mener det er en helt alm graviditet ..

Jeg har blødt 3-4 virkelig store klumper større end en 20 kr ..

Hvad fanden sker der , hvis jeg vil have de fjernet nu skulle jeg SELV skrive under på det .. Og jeg nægter at have endnu en abort på min samvittighed jeg har fået 1 ..

Men det her fortjener et hvert menneske da slet ikk .
Jeg er idag 6+4 efter DERES beregning . og 9+4 efter min egen og min mens ..

Men jeg har stadig IKKE set noget hjerte blinke ..

Hvad fanden er det for noget ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jamen altså hvor er der bare nogle mennesker der ikke viser særlig meget hensyn overfor andre... ÆV at du skulle løbe ind i dem!

JA det er simpelthen en træls oplevelse læs evt mit svar op over , er hvad jeg har oplevede idag ..

Anmeld

21. november 2011

Camillos

Anonym skriver:

Jeg har lige været til scanning -..

Jeg magter ik mere .. Der er stadig en blomme sæk i min livmodere , de kan ikk sige om den vokser men den er der . SÅ de vil ikk give mig noget for at få det væk da de mener det er en helt alm graviditet ..

Jeg har blødt 3-4 virkelig store klumper større end en 20 kr ..

Hvad fanden sker der , hvis jeg vil have de fjernet nu skulle jeg SELV skrive under på det .. Og jeg nægter at have endnu en abort på min samvittighed jeg har fået 1 ..

Men det her fortjener et hvert menneske da slet ikk .
Jeg er idag 6+4 efter DERES beregning . og 9+4 efter min egen og min mens ..

Men jeg har stadig IKKE set noget hjerte blinke ..

Hvad fanden er det for noget ???

Har du fået taget nogle blodprøver for at finde ud af om hcg stiger? 

Jeg havde godt på fornemmelsen at du havde noget i dig stadigvæk ? 

Hvis du er 6+3 i følge blommesækkens størrelse så er du 6+3.. enten er det stoppet med at vokse, ellers har du regnet forkert ? hvornår tog du en posetiv test?

Jeg var selv ude for det september sidste år, og jeg skulle rejse dagen efter, så de ville fjerne det, da jeg selv regnede på jeg ville være omkring 9 uger henne men i følge dem var jeg kun 6 uger henne.og de endnu ikke kunne se hjerteblink, det ville være for farligt at sende mig ud og rejse i 14 dage hvis nu fosteret gik i forrådenlse? 

Klumper kan være størknet blod, er du stoppet med at bløde? Ellers kan du have haft anlæg til tvillinger (det har jeg prøvet)

Har selv aborteret 4 gange.. så jeg ved hvad du gennemgår.. 

Jeg håber alt godt for dig 

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Har du fået taget nogle blodprøver for at finde ud af om hcg stiger? 

Jeg havde godt på fornemmelsen at du havde noget i dig stadigvæk ? 

Hvis du er 6+3 i følge blommesækkens størrelse så er du 6+3.. enten er det stoppet med at vokse, ellers har du regnet forkert ? hvornår tog du en posetiv test?

Jeg var selv ude for det september sidste år, og jeg skulle rejse dagen efter, så de ville fjerne det, da jeg selv regnede på jeg ville være omkring 9 uger henne men i følge dem var jeg kun 6 uger henne.og de endnu ikke kunne se hjerteblink, det ville være for farligt at sende mig ud og rejse i 14 dage hvis nu fosteret gik i forrådenlse? 

Klumper kan være størknet blod, er du stoppet med at bløde? Ellers kan du have haft anlæg til tvillinger (det har jeg prøvet)

Har selv aborteret 4 gange.. så jeg ved hvad du gennemgår.. 

Jeg håber alt godt for dig 

Hmm , jeg testet positiv d 14-15-16 oktober og igen d 24 , i følge mig selv er ejg 9+4 idag , men i følge sygehuset så er jeg kun 6+4 , ved ikk om mit fostre svare til det da det sagde de ik noget om idag , men for 14 dage siden der sagde de mit fostre kun svarede til 4+4 , og hvordan he...d det kan lade sig gøre aner jeg stadig ikk og de kan stadig ikk svare mig på det ..
Jeg fik taget blod prøve d 11/11 som var steget virkelig flot har igen idag fået taget en som jeg ringer svar på senere ..

JEg mener selv at det er gået til grunde , men det vil de åbenbart ikk tro på , og jeg synes ik det her er okay , nu har jeg gået gravid i ja godt 2 måneder og der er stadig ikk hjerte blink ?? det fatter ejg ikk ..

Anmeld

21. november 2011

Camillos

Anonym skriver:

Hmm , jeg testet positiv d 14-15-16 oktober og igen d 24 , i følge mig selv er ejg 9+4 idag , men i følge sygehuset så er jeg kun 6+4 , ved ikk om mit fostre svare til det da det sagde de ik noget om idag , men for 14 dage siden der sagde de mit fostre kun svarede til 4+4 , og hvordan he...d det kan lade sig gøre aner jeg stadig ikk og de kan stadig ikk svare mig på det ..
Jeg fik taget blod prøve d 11/11 som var steget virkelig flot har igen idag fået taget en som jeg ringer svar på senere ..

JEg mener selv at det er gået til grunde , men det vil de åbenbart ikk tro på , og jeg synes ik det her er okay , nu har jeg gået gravid i ja godt 2 måneder og der er stadig ikk hjerte blink ?? det fatter ejg ikk ..

hmm .. for mig lyder det somom der stadigvæk kan være lyse udsigter uden at få dig til at håbe ? 

Hvis fosteret passer til deres beregninger på scanningen for 14 dage siden og så nu, er der stadigvæk håb! 

Der er nogle få der bløder under deres graviditet specielt i starten uden det skulle have betydning. Mener først hjerteblink kommer omkring uge 7 - 8 ? 

Ved ventetiden er noget møg, men gør nu ikke noget forhastet, da den lille spire måske overlever og sidder godt hvor den gør! 

Anmeld

21. november 2011

Camillos

Camillos skriver:

hmm .. for mig lyder det somom der stadigvæk kan være lyse udsigter uden at få dig til at håbe ? 

Hvis fosteret passer til deres beregninger på scanningen for 14 dage siden og så nu, er der stadigvæk håb! 

Der er nogle få der bløder under deres graviditet specielt i starten uden det skulle have betydning. Mener først hjerteblink kommer omkring uge 7 - 8 ? 

Ved ventetiden er noget møg, men gør nu ikke noget forhastet, da den lille spire måske overlever og sidder godt hvor den gør! 

hvis du testede posetiv den 15 oktober er der gået 5 uger... hvis du har haft din ægløsning 1 uge før er det lige ved at passe med 6+ 4 som sygehuset siger. Det kan være sin ægløsning er kommet senere og du bare forventer du er længere henne end du er ? 

Anmeld

21. november 2011

Moms

Nessie skriver:

En mærkelig indstilling at have til patienter

Kan du ikke tage på skadestuen i stedet? Lyder lidt voldsmom med den blødning. Jeg tog på skadestuen begge gange jeg aborterede

Det tænkte jeg også - tag på skadestuen!

Og - selvfølgelig kram til dig!

Moms

Anmeld

21. november 2011

lio

Jeg håber du fik vedkommendes navn i telefonen og så synesjeg du skal skrive en klage, det er simpelthen ikke iorden at du bliver behandlet sådan.

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

MAn burde kunne se hjerte fra uge 6 , det kan da s¨godt være man ikk kan på mig ..

Jeg håber da stadig lidt , men det er meget spinkelt det håb ..

Og jeg synes godt nok det er svært det her , det er vireklig psykisk hårdt ..

Anmeld

21. november 2011

Camillos

Anonym skriver:

MAn burde kunne se hjerte fra uge 6 , det kan da s¨godt være man ikk kan på mig ..

Jeg håber da stadig lidt , men det er meget spinkelt det håb ..

Og jeg synes godt nok det er svært det her , det er vireklig psykisk hårdt ..

Jeg kan godt forstå dig Det er sku hårdt at vente!!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.