lorte sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.229 visninger
50 svar
0 synes godt om
17. november 2011

Anonym trådstarter

Arg hvor jeg hader holbæk sygehus . Aldrig i mit liv har Jeg oplevede noget ligende . Først og fremmest har Jeg blødt siden d 24 oktober , jeg har nu blødt forholdvis kraftigt i 14 dage . 1 uge på kraftigt at blodet bare løber ud af mig .

Jeg tror selv jeg abotEret i tirsdags , men ingen vil se mig før mandag til en scanning som har været meningen i 1 uge

Må men jeg kontakter så sygehuset idag da jeg seriøst styrt bløder , og har jeg nu gjort 1 uge jeg har stadig smerter . Og tror i ikk kællingen griner af mig , og samtidig giver mig en skideballe fordi jeg skal kontakte egen læge eller afdelingen , jeg ringede til afdelingen som så stillede mig videre til den her satans kvinde .

Og da jeg var på sygehuset i fredags for at blive scannet fordi jeg var sikker på jeg var ved at aboter der sagde de jeg skulle kontakte dem hvis der blev noget og det gjorder Jeg så får så bare smidt i hovedet at hun altså ikke havde tid til telefon patienter .

nå ja Men tak for lort for situationen er jo pisse let i forvejen eller ikke @

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Miss Church

Anonym skriver:

Arg hvor jeg hader holbæk sygehus . Aldrig i mit liv har Jeg oplevede noget ligende . Først og fremmest har Jeg blødt siden d 24 oktober , jeg har nu blødt forholdvis kraftigt i 14 dage . 1 uge på kraftigt at blodet bare løber ud af mig .

Jeg tror selv jeg abotEret i tirsdags , men ingen vil se mig før mandag til en scanning som har været meningen i 1 uge

Må men jeg kontakter så sygehuset idag da jeg seriøst styrt bløder , og har jeg nu gjort 1 uge jeg har stadig smerter . Og tror i ikk kællingen griner af mig , og samtidig giver mig en skideballe fordi jeg skal kontakte egen læge eller afdelingen , jeg ringede til afdelingen som så stillede mig videre til den her satans kvinde .

Og da jeg var på sygehuset i fredags for at blive scannet fordi jeg var sikker på jeg var ved at aboter der sagde de jeg skulle kontakte dem hvis der blev noget og det gjorder Jeg så får så bare smidt i hovedet at hun altså ikke havde tid til telefon patienter .

nå ja Men tak for lort for situationen er jo pisse let i forvejen eller ikke @

Hvor er det en træls oplevelse du har haft.

Vil ikke smutte uden at give dig et kæmpe cyber-kram 
Ønsker alt det bedste for dig!

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

de

Hvor er det en træls oplevelse du har haft.

Vil ikke smutte uden at give dig et kæmpe cyber-kram 
Ønsker alt det bedste for dig!

Ja den var godt nok mindre behageligt .

Og tusind mange tak skal du have .

Kram

Anmeld

17. november 2011

Darling<3

Holbæk sygehus er noget bræk - !!

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

JJaHolbæk sygehus er noget bræk - !!

Ja mere end bare det .

Jeg Er så rasende .

Anmeld

17. november 2011

Miss Church

Anonym skriver:

Ja mere end bare det .

Jeg Er så rasende .

Kan jeg virklig godt forstå! Jeg var gået amok!  Men det hjælper desværre nok ikke på det 

Anmeld

17. november 2011

Nessie

En mærkelig indstilling at have til patienter

Kan du ikke tage på skadestuen i stedet? Lyder lidt voldsmom med den blødning. Jeg tog på skadestuen begge gange jeg aborterede

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

koloslostEn mærkelig indstilling at have til patienter

Kan du ikke tage på skadestuen i stedet? Lyder lidt voldsmom med den blødning. Jeg tog på skadestuen begge gange jeg aborterede

Jeg har slet ikke lyst til at gøre mere nu .
Men samtidig er Jeg rigtig bange for at min krop ikke kan selv .
Netop pga blødningen stadig og smerterne og Ja så kommer der stadig små klumper ud .

Jeg vil bare gerne gave det hele væk NU .

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Kan jeg virklig godt forstå! Jeg var gået amok!  Men det hjælper desværre nok ikke på det 

HAvde jeg os lyst til men nej hjælper jo ikke lige desværre

Anmeld

17. november 2011

Nessie

Anonym skriver:

Jeg har slet ikke lyst til at gøre mere nu .
Men samtidig er Jeg rigtig bange for at min krop ikke kan selv .
Netop pga blødningen stadig og smerterne og Ja så kommer der stadig små klumper ud .

Jeg vil bare gerne gave det hele væk NU .

Ja, det lyder jo mærkeligt, og synes da helt klart at du skal kigges på. Ellers kan du prøve at ringe til vagtlægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.