lorte sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

PSpåPræciPræcisPræcistPræcistd

Ja, det lyder jo mærkeligt, og synes da helt klart at du skal kigges på. Ellers kan du prøve at ringe til vagtlægen

Præcist er os det Jeg har forsøgt .

Men jeg kunne sagtens bløde voldsomt i mange uger efter .

Hmm det er bare ikke det i andre siger her inde .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

henh01

Der er jo desværre ikke så meget at gøre ved det hvis du er ved at abortere

Men derfor skal man jo stadig behandles ordentlig -Men det de siger er jo rigtig nok - det er jo din egen læge du skal gå til osv..

Anmeld

17. november 2011

Nessie

Anonym skriver:

Præcist er os det Jeg har forsøgt .

Men jeg kunne sagtens bløde voldsomt i mange uger efter .

Hmm det er bare ikke det i andre siger her inde .

Jeg fik at vide at jeg kunne regne med at bløde kraftigt i en uges tid, og ellers skulle jeg kigges på, så synes det lyder mærkeligt.

ellers må du ringe til di egen læge i morgen, og prøve at få en akut tid

Anmeld

17. november 2011

Tona

Anonym skriver:

Arg hvor jeg hader holbæk sygehus . Aldrig i mit liv har Jeg oplevede noget ligende . Først og fremmest har Jeg blødt siden d 24 oktober , jeg har nu blødt forholdvis kraftigt i 14 dage . 1 uge på kraftigt at blodet bare løber ud af mig .

Jeg tror selv jeg abotEret i tirsdags , men ingen vil se mig før mandag til en scanning som har været meningen i 1 uge

Må men jeg kontakter så sygehuset idag da jeg seriøst styrt bløder , og har jeg nu gjort 1 uge jeg har stadig smerter . Og tror i ikk kællingen griner af mig , og samtidig giver mig en skideballe fordi jeg skal kontakte egen læge eller afdelingen , jeg ringede til afdelingen som så stillede mig videre til den her satans kvinde .

Og da jeg var på sygehuset i fredags for at blive scannet fordi jeg var sikker på jeg var ved at aboter der sagde de jeg skulle kontakte dem hvis der blev noget og det gjorder Jeg så får så bare smidt i hovedet at hun altså ikke havde tid til telefon patienter .

nå ja Men tak for lort for situationen er jo pisse let i forvejen eller ikke @

Det gør mig ondt for dig

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Der er jo desværre ikke så meget at gøre ved det hvis du er ved at abortere

Men derfor skal man jo stadig behandles ordentlig -Men det de siger er jo rigtig nok - det er jo din egen læge du skal gå til osv..

Jeg skal jo ikke kontakte egen læge når man får af vide hvis der bliver noget kontakter du os bare (sygehuset ) derfor kontaktede jeg dem idag og ikke egen læge .

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

JLA

Jeg fik at vide at jeg kunne regne med at bløde kraftigt i en uges tid, og ellers skulle jeg kigges på, så synes det lyder mærkeligt.

ellers må du ringe til di egen læge i morgen, og prøve at få en akut tid

Ja jeg har tid til scanning mandag . Så må bare vente til der . Og så håber jeg godt nok de vil gøre noget .

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

DDer er jo desværre ikke så meget at gøre ved det hvis du er ved at abortere

Det var heller ikke fordi de skulle gøre noget for det er Jeg klar over man ikke kan .
Men jeg Er bekymret for min styrt blødning konstant og mine vedvarende smerter . Men man behøver vel ikke ligefrem grine af en patient som er ved at aboter .

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Det gør mig ondt for dig

Tusind tak

Anmeld

21. november 2011

Camillos

Anonym skriver:

HAvde jeg os lyst til men nej hjælper jo ikke lige desværre

nu er det mandag og jeg synes klart du skal ringe til din læge.. jeg blødte også mere end hvad normalt er under en spontan abort og havde smerter.. jeg var gravid uden for min livmoder... 

Forklar din læge hvordan de har behandlet dig. Han kan nemlig ringe til dem og bede dem om en akut tid til scanning. 

Husk og fortæl ham hvordan det er! 

ved det er svært når der er nogle der har været så dumme i telefonen. men din læge skal faktisk gøre alt for at hjælpe dig... 

Anmeld

21. november 2011

Muhmi

Jamen altså hvor er der bare nogle mennesker der ikke viser særlig meget hensyn overfor andre... ÆV at du skulle løbe ind i dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.