Hvilken vogn ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

majken andesen

drejehjul er godt ville ikke undvære det i byen og butikker.... men skoven og sne dur den ikke til medmindre man kan låse hjulene (det ku min) så er den fin til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

NNL

N1 skriver:

Godt valg 

Her vælger vil lift da det jo bliver et sommerbarn (tror voksi bliver for varmt) og så kan liften bruges i tremmesengen i stedet for vugge 

Har også tænkt på at voksi'en måske bliver for varm om sommeren, selvom man kan få "sommerdyne" til den. Men jeg bliver også lidt sentimental og tænker at det bliver så hyggeligt at putte baby med dyne omkring Desuden har svigermor allerede hæklet et barnevognstæppe

Anmeld

19. november 2011

Sille86

Har selv en Odder og er super glad for den, det er muligt at finde en fantastisk brugt oddervogn på dba til en meget rimelig pris, har os en ældre silver cross som er i super flot stand, den fandt jeg på dba, gav 1100kr for den.. I den første tid har den stået hos svigerfamilien og senere blev det dagpleje barnevognen.. Så hvis man ikke er forskrækket for at købe brugt er det en god løsning.. Held og lykke knus

Anmeld

20. november 2011

Nina Amelia

Miss Juul skriver:

Odder er også en lækker vogn! Men liiiidt for dyr til vores budget   Men ja kunne være super for jer hvis i kunne få den til januarudsalget  

Hvis du er up for it så er der rigtig meget at hente fx på dba.dk i brugte Oddervogne som er i ny stand og til flotte priser!

Så får man en god solid vogn i bedste kvalitet men til de samme priser som fx Trille

Anmeld

20. november 2011

Miss Juul

Nina Amelia skriver:

Hvis du er up for it så er der rigtig meget at hente fx på dba.dk i brugte Oddervogne som er i ny stand og til flotte priser!

Så får man en god solid vogn i bedste kvalitet men til de samme priser som fx Trille

Vi havde også overvejet en brugt vogn Skal vidst bare ha sat mig lidt ind i alt det man skal kigge efter når man køber brugt, så vi ikke risikerer at komme hjem med noget bras Ville være rigtig ærgeligt

Men tak for tippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.