Hvilken vogn ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.100 visninger
24 svar
0 synes godt om
17. november 2011

Miss Juul

Halløjsa de damer

Er i begyndt at overveje barnevogn/combi/klapvogn endnu???

Synes det er lidt af en jungle at finde rundt i.

Til jer med flere børn, i må jo have alle de gode tricks til hvad man skal kigge efter??

Hvad har i overvejet og hvilke tanker gør i jer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

EKBJ

Miss Juul skriver:

Halløjsa de damer

Er i begyndt at overveje barnevogn/combi/klapvogn endnu???

Synes det er lidt af en jungle at finde rundt i.

Til jer med flere børn, i må jo have alle de gode tricks til hvad man skal kigge efter??

Hvad har i overvejet og hvilke tanker gør i jer???

Jeg er helt fast besluttet om at jeg skal have en Odder barnevogn:-). Det havde jeg selv som lille. 

Anmeld

17. november 2011

Koen.

Vi skal have en tvillinge klapvogn denne gang, da storesøster kun bliver knap 25 mdr inden den lille ny kommer

Så kommer der bare lammeskind i bunden af den ene siddeplads og så ryglænet lagt ned så liften kan stå der

Men den første brugte vi ikke barnevognen andet end til 7-8 mdr så kom hun i klapvogn og den sover hun fint i ovs

Anmeld

17. november 2011

Miss Juul

EKBJ skriver:

Jeg er helt fast besluttet om at jeg skal have en Odder barnevogn:-). Det havde jeg selv som lille. 

Odder er også en lækker vogn!

-Dog tror jeg de er liiige dyre nok til vores budget

Anmeld

17. november 2011

Miss Juul

tanja. skriver:

Vi skal have en tvillinge klapvogn denne gang, da storesøster kun bliver knap 25 mdr inden den lille ny kommer

Så kommer der bare lammeskind i bunden af den ene siddeplads og så ryglænet lagt ned så liften kan stå der

Men den første brugte vi ikke barnevognen andet end til 7-8 mdr så kom hun i klapvogn og den sover hun fint i ovs

Smart

Have godt tænkt lidt på det med at de skifter hurtig over, så havde overvejet en kombivogn så man havde begge dele. Men man kan godt bruge klapvogn med en lift i, fra de er helt nyfødt ???

Anmeld

17. november 2011

Koen.

Miss Juul skriver:

Smart

Have godt tænkt lidt på det med at de skifter hurtig over, så havde overvejet en kombivogn så man havde begge dele. Men man kan godt bruge klapvogn med en lift i, fra de er helt nyfødt ???

"masse-mængderne" vil nok sige ih og uh og nej MEN kender en del der har gjordt det på den måde og det har virket fint det er nok en smagssag hvordan man har dt med det, men det bliver ihvertfald sådan her

Anmeld

17. november 2011

Koen.

tanja. skriver:

"masse-mængderne" vil nok sige ih og uh og nej MEN kender en del der har gjordt det på den måde og det har virket fint det er nok en smagssag hvordan man har dt med det, men det bliver ihvertfald sådan her

det skal bare være en klapvogn hvor ryglænet kan lægges HELT fladt

Anmeld

17. november 2011

Miss Juul

tanja. skriver:

det skal bare være en klapvogn hvor ryglænet kan lægges HELT fladt

Se det åbnede jo endnu flere muligheder

Det skal jeg lige ha undersøgt også så.. Så helst jeg ikke skulle ud og ha en af hver   Så tak for tricket

Anmeld

17. november 2011

Koen.

Miss Juul skriver:

Se det åbnede jo endnu flere muligheder

Det skal jeg lige ha undersøgt også så.. Så helst jeg ikke skulle ud og ha en af hver   Så tak for tricket

jamen det var så lidt nej det er ski en dyr fornøjelse nok og jeg foretrækker langt at gå med min klapvogn frem for barnevogn, den er nemlig lettere at manøvre rundt med

Anmeld

17. november 2011

Miss Juul

tanja. skriver:

jamen det var så lidt nej det er ski en dyr fornøjelse nok og jeg foretrækker langt at gå med min klapvogn frem for barnevogn, den er nemlig lettere at manøvre rundt med

Ja lige præcis, syne sogså at barnevogne virker temmelig tunge at danse med.. og med mine køreegenskaber skal jeg da nok få væltet,påkørt og trillet ind i både ting og mennesker hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.