Hvilken vogn ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Koen.

Miss Juul skriver:

Ja lige præcis, syne sogså at barnevogne virker temmelig tunge at danse med.. og med mine køreegenskaber skal jeg da nok få væltet,påkørt og trillet ind i både ting og mennesker hehe..

Hihi jeg er engang kørt ind i en lygtepæl med barnevognen, skulle lige kigge til siden og så bonk så stod vi stille PINLIGT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

majken andesen

barnevogn havde jeg sidst en basson grande lux.... en kanon dejlig og økonomisk god vogn, ville gerne selv have odder, men havde ikke råd... der er indbygget stof man lyner for hvis det skal være mørkt når de sover... den er bare dejlig...

klapvogn købte jeg den dyreste emaljunga med drejehjul forand, da jeg regnede med at man brugte klapvognen i mange år, men ak da celia selv kunne gå langt stabil ville hun ikke sidde i den mere, så har faktisk ikke brugt den så meget... men det kunne være der er jo mange der køre deres børnehave børn rundt i klapvogn....

Anmeld

18. november 2011

N1

Vi skal have en Odder zip på x-dream stel 

- vi venter dog med at bestille den til januar (Håber der kommer en 2012 model)

Anmeld

18. november 2011

Miss Juul

tanja. skriver:

Hihi jeg er engang kørt ind i en lygtepæl med barnevognen, skulle lige kigge til siden og så bonk så stod vi stille PINLIGT

Haha din stakkel, Kan lige forestille mig det

-Og endnu værre så kan jeg netop forestille mig selv i den situation Men mon ikke det lykkes mig at lave sådan et stunt uanset hvor lille og handy en vogn jeg end finder

Anmeld

18. november 2011

Miss Juul

majken andesen skriver:

barnevogn havde jeg sidst en basson grande lux.... en kanon dejlig og økonomisk god vogn, ville gerne selv have odder, men havde ikke råd... der er indbygget stof man lyner for hvis det skal være mørkt når de sover... den er bare dejlig...

klapvogn købte jeg den dyreste emaljunga med drejehjul forand, da jeg regnede med at man brugte klapvognen i mange år, men ak da celia selv kunne gå langt stabil ville hun ikke sidde i den mere, så har faktisk ikke brugt den så meget... men det kunne være der er jo mange der køre deres børnehave børn rundt i klapvogn....

Havde også fet anbefalet basson! Det skulle være en ganske fin vogn!

Surt at hun ikke ville sidde i klapvogn! Forresten nu du har haft en med drejehjul.. Er de så meget upraktiske?? Tænker på mht at det bliver vinter og sne osv. de er udelukkende til bykørsel ikke?? Undskyld der lige går spørgejørgen i den. Men aner intet om alt det der, og en forhandler ville jo sælge mig hvad som helst.. så nemmer at spørge folk med egen erfaring

Anmeld

18. november 2011

Miss Juul

N1 skriver:

Vi skal have en Odder zip på x-dream stel 

- vi venter dog med at bestille den til januar (Håber der kommer en 2012 model)

Odder er også en lækker vogn! Men liiiidt for dyr til vores budget   Men ja kunne være super for jer hvis i kunne få den til januarudsalget  

Anmeld

18. november 2011

N1

Miss Juul skriver:

Odder er også en lækker vogn! Men liiiidt for dyr til vores budget   Men ja kunne være super for jer hvis i kunne få den til januarudsalget  

Ja den er dyr, men lækker 

Det var nu mere så vi kunne få den helt nye model (hvis der kommer en 2012'er) 

Men ja, udsalg kunne også være fedt 

Anmeld

18. november 2011

Miss Juul

N1 skriver:

Ja den er dyr, men lækker 

Det var nu mere så vi kunne få den helt nye model (hvis der kommer en 2012'er) 

Men ja, udsalg kunne også være fedt 

Ups så misforstod jeg lige lidt

Anmeld

18. november 2011

NNL

Jeg er faldet pladask for Odder Zip vognen på X-dream stellet (da det kan være bag i vores Ford Fiesta) Synes den er så lækker at se på og praktisk med lynlås... Men har endnu ikke besluttet om vi skal have lift eller voksi pose

Anmeld

18. november 2011

N1

NNL skriver:

Jeg er faldet pladask for Odder Zip vognen på X-dream stellet (da det kan være bag i vores Ford Fiesta) Synes den er så lækker at se på og praktisk med lynlås... Men har endnu ikke besluttet om vi skal have lift eller voksi pose

Godt valg 

Her vælger vil lift da det jo bliver et sommerbarn (tror voksi bliver for varmt) og så kan liften bruges i tremmesengen i stedet for vugge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.