Forskellige graviditeter-forskelligt køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

Barbamama

chael skriver:

Ja, har haft forskellige graviditeter. Havde let kvalme med min datter, det kunne spises væk.

Med begge drengene, der havde jeg mega kvalme, dog var den værste omgang med den sidste.

*camilla

Den er bare så ødelæggende den kvalme!!! Jeg kan heldigvis også spise min kvalme væk denne gang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

TbCp

michella80 skriver:

Ha ha ha hvor kunne det være sjovt mand!!! Det har været en lillefinger der har været strittet med

Så ved man ligesom fra starten at man får en møgunge

Anmeld

17. november 2011

delimus

michella80 skriver:

Ja jeg oplever en HELT anden graviditet end den jeg havde med min datter! Da jeg var gravid med min datter havde jeg så meget kvalme at jeg var sygemeldt i 7 uger og jeg har ALDRIG i mit liv været så dårlig!!! Det påvirkede min psyke at jeg var så skidt! Nå men det blev til en lille pige.

Denne gang er jeg ikke plaget af kvalme, men er lidt mere træt. Så kan jeg jo ikke lade være med at tænke at der nok ligger en lille dreng derinde denne gang.

Har I oplevet at have meget forskellige graviditeter og stadig få en af samme køn eller passer den der skrøne med at hvis man har det helt modsat end første gang så venter der et barn af modsatte køn af det første?

Min mor brækkede sig uhyggelig meget med min søster, men ikke med mig eller min bror, så det har i hvert fald ikke noget med kønnet at gøre 

Anmeld

17. november 2011

patella

michella80 skriver:

Ja jeg oplever en HELT anden graviditet end den jeg havde med min datter! Da jeg var gravid med min datter havde jeg så meget kvalme at jeg var sygemeldt i 7 uger og jeg har ALDRIG i mit liv været så dårlig!!! Det påvirkede min psyke at jeg var så skidt! Nå men det blev til en lille pige.

Denne gang er jeg ikke plaget af kvalme, men er lidt mere træt. Så kan jeg jo ikke lade være med at tænke at der nok ligger en lille dreng derinde denne gang.

Har I oplevet at have meget forskellige graviditeter og stadig få en af samme køn eller passer den der skrøne med at hvis man har det helt modsat end første gang så venter der et barn af modsatte køn af det første?

Nu har jeg ikke læst alle svar Men min første graviditet var så nem så nem. Jeg havde ingen kvalme, kun lidt træthed i starten og ellers havde jeg det bare fantastisk... Her 2. gang havde jeg kvalme, en ekstrem sult og var ENDNU mere træt end jeg nogensinde har været før.. mange sagde til mig, at "så er det sikkert fordi du venter en pige" og jeg tænkte bare "jaja, I kan ha jeres ammestuehistorier for jer selv" Men sandelig så om vi ikke venter en pige

Nu har jeg kun prøvet disse to graviditeter, så jeg har ingen anelse om det bare er fordi det er 2. gang

Anmeld

17. november 2011

Rikke, Liam & Linus

Ja, så venter jeg mig også en pige denne gang, hvis man skal gå efter kvalmen

Jeg har en dreng, og havde kun kvalme i første trimester. Men denne gang kan jeg stadig vågne op med kvalme på trods af at jeg er 17 uger henne.

Ville nu være sjovt både at have en dreng og en pige.

Anmeld

17. november 2011

AnneBJ

Rikke&Liam skriver:

Jeg har en dreng, og havde kun kvalme i første trimester. Men denne gang kan jeg stadig vågne op med kvalme på trods af at jeg er 17 uger henne.

Jeg havde kvalme til og med 26. uge... og fik en lille Felix.. 

Anmeld

17. november 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Så ved man ligesom fra starten at man får en møgunge

Ha ha ha ha

Anmeld

17. november 2011

Barbamama

delimus skriver:

Min mor brækkede sig uhyggelig meget med min søster, men ikke med mig eller min bror, så det har i hvert fald ikke noget med kønnet at gøre 

Nej ok. Det er dejligt at høre.

Anmeld

17. november 2011

Barbamama

patella skriver:

Nu har jeg ikke læst alle svar Men min første graviditet var så nem så nem. Jeg havde ingen kvalme, kun lidt træthed i starten og ellers havde jeg det bare fantastisk... Her 2. gang havde jeg kvalme, en ekstrem sult og var ENDNU mere træt end jeg nogensinde har været før.. mange sagde til mig, at "så er det sikkert fordi du venter en pige" og jeg tænkte bare "jaja, I kan ha jeres ammestuehistorier for jer selv" Men sandelig så om vi ikke venter en pige

Nu har jeg kun prøvet disse to graviditeter, så jeg har ingen anelse om det bare er fordi det er 2. gang

Spændende! Alle sagde også til mig det var en pige fordi jeg var så syg første gang og det var det også! Og nu siger alle det er en dreng fordi jeg ikke er syg

Anmeld

17. november 2011

Barbamama

Rikke&Liam skriver:

Åh puuhhha det lyder ikke rart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.