michella80 skriver:
Ja jeg oplever en HELT anden graviditet end den jeg havde med min datter! Da jeg var gravid med min datter havde jeg så meget kvalme at jeg var sygemeldt i 7 uger og jeg har ALDRIG i mit liv været så dårlig!!! Det påvirkede min psyke at jeg var så skidt! Nå men det blev til en lille pige.
Denne gang er jeg ikke plaget af kvalme, men er lidt mere træt. Så kan jeg jo ikke lade være med at tænke at der nok ligger en lille dreng derinde denne gang.
Har I oplevet at have meget forskellige graviditeter og stadig få en af samme køn eller passer den der skrøne med at hvis man har det helt modsat end første gang så venter der et barn af modsatte køn af det første?
Nu har jeg ikke læst alle svar
Men min første graviditet var så nem så nem. Jeg havde ingen kvalme, kun lidt træthed i starten og ellers havde jeg det bare fantastisk...
Her 2. gang havde jeg kvalme, en ekstrem sult og var ENDNU mere træt end jeg nogensinde har været før.. mange sagde til mig, at "så er det sikkert fordi du venter en pige" og jeg tænkte bare "jaja, I kan ha jeres ammestuehistorier for jer selv"
Men sandelig så om vi ikke venter en pige 
Nu har jeg kun prøvet disse to graviditeter, så jeg har ingen anelse om det bare er fordi det er 2. gang 
Anmeld