Forskellige graviditeter-forskelligt køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

Barbamama

Krussedulle skriver:

Mine første 2 graviditeter var helt ens.. Fik en dreng begge gange og den her har været næsten 100% forskellig fra de to andre.. Og venter endnu en dreng så man kan ikke være sikker på at det hænger sammen

Det er ret sjovt at høre hvordan de forskellige kvinder har haft det. Der er tilsyneladende slet ikke noget mønster i det. He he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

foto på lærred

michella80 skriver:

Ja jeg oplever en HELT anden graviditet end den jeg havde med min datter! Da jeg var gravid med min datter havde jeg så meget kvalme at jeg var sygemeldt i 7 uger og jeg har ALDRIG i mit liv været så dårlig!!! Det påvirkede min psyke at jeg var så skidt! Nå men det blev til en lille pige.

Denne gang er jeg ikke plaget af kvalme, men er lidt mere træt. Så kan jeg jo ikke lade være med at tænke at der nok ligger en lille dreng derinde denne gang.

Har I oplevet at have meget forskellige graviditeter og stadig få en af samme køn eller passer den der skrøne med at hvis man har det helt modsat end første gang så venter der et barn af modsatte køn af det første?

Mine graviditeter har været det samme. Ingen kvalme overhoved- begge gange piger.

Held og lykke med graviditeten.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

17. november 2011

sarahjylland

Altså min graviditet med Mikkel gik 100% efter bogen. Og det var nemt og gik bare derudaf. Men denne gang har jeg MEGET kvalme og er MEGA træt. Igår sov jeg til middag i 3½time og havde INGEN problemer med at sove om aftenen. Jeg er helt drænet og jeg har på fornemmelsen at det er en lillesøster. Og det siger sygeplejesken også

Anmeld

17. november 2011

havana

Jeg havde ingen problemer da jeg ventede min søn, men med min datter havde jeg meget kvalme den første halvdel af graviditeten

Anmeld

17. november 2011

Barbamama

foto på lærred skriver:

Mine graviditeter har været det samme. Ingen kvalme overhoved- begge gange piger.

Held og lykke med graviditeten.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Tak skal du have  Må have været skønt med to dejlige graviditeter

Anmeld

17. november 2011

Barbamama

sarahjylland skriver:

Altså min graviditet med Mikkel gik 100% efter bogen. Og det var nemt og gik bare derudaf. Men denne gang har jeg MEGET kvalme og er MEGA træt. Igår sov jeg til middag i 3½time og havde INGEN problemer med at sove om aftenen. Jeg er helt drænet og jeg har på fornemmelsen at det er en lillesøster. Og det siger sygeplejesken også

He he skægt! Ja det har du nok ret i! Men man ER godt nok mere træt 2.gang!

Anmeld

17. november 2011

Barbamama

havana skriver:

Jeg havde ingen problemer da jeg ventede min søn, men med min datter havde jeg meget kvalme den første halvdel af graviditeten

Lige efter bogen!

Anmeld

17. november 2011

merle2010

så får jeg da en pige IGEN

er så kvalmeplaget så det ikke er til at holde ud er simpelthen så dårlig....

og det var jeg også sidste gang.. der tabte jeg 15 kg under graviditeten..

er 8+5 nu og har allerede tabt 4 kg... puhaaaa

gid det var en dreng... hihi

Anmeld

17. november 2011

Barbamama

merle2010 skriver:

så får jeg da en pige IGEN

er så kvalmeplaget så det ikke er til at holde ud er simpelthen så dårlig....

og det var jeg også sidste gang.. der tabte jeg 15 kg under graviditeten..

er 8+5 nu og har allerede tabt 4 kg... puhaaaa

gid det var en dreng... hihi

Puha det lyder slemt! Det er bare ikke sjovt!

Anmeld

17. november 2011

chael

michella80 skriver:

Ja jeg oplever en HELT anden graviditet end den jeg havde med min datter! Da jeg var gravid med min datter havde jeg så meget kvalme at jeg var sygemeldt i 7 uger og jeg har ALDRIG i mit liv været så dårlig!!! Det påvirkede min psyke at jeg var så skidt! Nå men det blev til en lille pige.

Denne gang er jeg ikke plaget af kvalme, men er lidt mere træt. Så kan jeg jo ikke lade være med at tænke at der nok ligger en lille dreng derinde denne gang.

Har I oplevet at have meget forskellige graviditeter og stadig få en af samme køn eller passer den der skrøne med at hvis man har det helt modsat end første gang så venter der et barn af modsatte køn af det første?

Ja, har haft forskellige graviditeter. Havde let kvalme med min datter, det kunne spises væk.

Med begge drengene, der havde jeg mega kvalme, dog var den værste omgang med den sidste.

*camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.