Forskellige graviditeter-forskelligt køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

TbCp

Mine to graviditeter er MEGET ens!
Og jeg venter jo en dreng denne gang og fik en pige sidst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min graviditet med min datter var rigtig let. Ingen gener overhovedet. Denne gang venter jeg en dreng, og jeg har lidt af alverdens ting. Både kvalme, madlede, smerter osv. Så for mig passer skrønen ind

Anmeld

17. november 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Jeg kan jo så ikke bidrage men jeg håber bare at jeg kommer til at få 2 forskellige graviditeter - jeg var også rigtig dårlig sidst!

Vil I have kønnet at vide hvis I kan få det?

Ja det vil vi. Først og fremmest fordi jeg er mega nysgerrig og for det andet fordi jeg skal vide om jeg skal gå i kælderen og hente alt det lyserøde tøj op eller om jeg skal ud og købe en masse nyt lyseblåt.

Anmeld

17. november 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Mine to graviditeter er MEGET ens!
Og jeg venter jo en dreng denne gang og fik en pige sidst

Ja ok. Ja jeg er godt nok spændt.

Anmeld

17. november 2011

Barbamama

PT skriver:

Min graviditet med min datter var rigtig let. Ingen gener overhovedet. Denne gang venter jeg en dreng, og jeg har lidt af alverdens ting. Både kvalme, madlede, smerter osv. Så for mig passer skrønen ind

Ja det gør den. Sjovt nok!

Anmeld

17. november 2011

TbCp

michella80 skriver:

Ja ok. Ja jeg er godt nok spændt.

Altså med mindre at den tap vi har set to gange nu bare er en lille pige der prøver at være sjov

Anmeld

17. november 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Altså med mindre at den tap vi har set to gange nu bare er en lille pige der prøver at være sjov

Ha ha ha hvor kunne det være sjovt mand!!! Det har været en lillefinger der har været strittet med

Anmeld

17. november 2011

MisMille

Jeg venter en dreng og har haft kvalme den første ½ af min graviditet 

Fik også afvide af dem jeg kender, at det nok ville blive en pige da jeg havde det rigtig dårligt..  Men nope, det er en lille dreng  

Anmeld

17. november 2011

Barbamama

MisMille skriver:

Jeg venter en dreng og har haft kvalme den første ½ af min graviditet 

Fik også afvide af dem jeg kender, at det nok ville blive en pige da jeg havde det rigtig dårligt..  Men nope, det er en lille dreng  

Ja nu har I alle gjort mig i tvivl.... Jeg har hele tiden tænkt at det er en lille dreng. Vi må vente og se. Jeg håber de kan se det når de scanner

Anmeld

17. november 2011

Krussedulle

michella80 skriver:

Ja jeg oplever en HELT anden graviditet end den jeg havde med min datter! Da jeg var gravid med min datter havde jeg så meget kvalme at jeg var sygemeldt i 7 uger og jeg har ALDRIG i mit liv været så dårlig!!! Det påvirkede min psyke at jeg var så skidt! Nå men det blev til en lille pige.

Denne gang er jeg ikke plaget af kvalme, men er lidt mere træt. Så kan jeg jo ikke lade være med at tænke at der nok ligger en lille dreng derinde denne gang.

Har I oplevet at have meget forskellige graviditeter og stadig få en af samme køn eller passer den der skrøne med at hvis man har det helt modsat end første gang så venter der et barn af modsatte køn af det første?

Mine første 2 graviditeter var helt ens.. Fik en dreng begge gange og den her har været næsten 100% forskellig fra de to andre.. Og venter endnu en dreng så man kan ikke være sikker på at det hænger sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.