Hvor er det heldigt, at selvom jeg er sygemeldt pga min depression, så er det alligevel mig, der konstant skal kunne varetage min datters behov, når hendes mega dumme padde af en far ikke magter det.
Ja jeg smider lige min ellers så rare attitude, og mega øffer over den numsehul.
Efter at han sidste gang kom hjem med Lærke 2 dage før, end han skulle, og efterfølgende råbte af mig, så har han haft ringet et par gange til hende, hvor jeg har tænkt at noget var galt. Men i går snakkede vi så sammen, for det var hans weekend til at have hende. Så har han han været indlagt på psykiatrisk afdeling igen igen, og skal det også i dag igen. Så ville han være ude på udgang i weekenden for at have Lærke, for så at komme tilbage på søndag igen.
For helvede da også, hvor i alt dette her passer han på hende? De skulle så ikke engang sove hvor han bor, men hele weekenden hos hans søster, fordi hans stedfar er ved at male huset de bor i sammen. Lærke bliver så snotforvirret, og taber så meget sig selv i alt det her. Så jeg valgte at sige, at hun under ingen omstændigheder kom der op i weekenden. Er det mig der er helt afsporet og overpylleret?
Han har haft hende på samvær 4 weekenden, hvoraf den ene så var, hvor han kom hjem med hende efter et døgn, og hvor hun så ikke engang havde sovet ved ham, men hans søster, som hun har mødt 3 gange før. Vores datter er meget sensitiv, og tingene skal foregå stille og roligt med hende, og hun har brug for, at vi voksne hjælper hende, med at komme ned på jorden, hvis tingene har været ustruktureret.
Hun er helt okay med ikke at skulle der op.