Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vivian87 skriver: Tusind tak det har godt nok været de længste 5 måneder af mit liv!
Tusind tak det har godt nok været de længste 5 måneder af mit liv!
DeT kan du godt bilde mig ind. Kan ikke forestille mig hvordan det må være ikke at have manden og dele alle de ting med. Håber I får den mest fantastiske jul. Kan være du går i fødsel når du ser ham, bare pga begejstring ;-) haha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vivian87 skriver: Jaaaa Så er der kun 45 dage til jeg har termin og 31-32 dage til min vidunderlige mand kommer hjem efter 5 MEGET LANGE måneder på havet!! Det GLÆDER jeg min virkelig til, og det betyder bare SÅ meget at han kommer hjem og holder jul med mig Jeg ville ikke noget bestemt med indlægget, bare lige dele min glæde med jer skønne kvinder og mænd
Jaaaa Så er der kun 45 dage til jeg har termin og 31-32 dage til min vidunderlige mand kommer hjem efter 5 MEGET LANGE måneder på havet!!
Det GLÆDER jeg min virkelig til, og det betyder bare SÅ meget at han kommer hjem og holder jul med mig
Jeg ville ikke noget bestemt med indlægget, bare lige dele min glæde med jer skønne kvinder og mænd
Hvor dejligt. Særligt at manden når hjem at opleve den sidste, meget intense tid inden baby kommer.
Her er der 12 dage til termin. Tror du lige der bliver talt?
CmarianN skriver: DeT kan du godt bilde mig ind. Kan ikke forestille mig hvordan det må være ikke at have manden og dele alle de ting med. Håber I får den mest fantastiske jul. Kan være du går i fødsel når du ser ham, bare pga begejstring ;-) haha
Haha, det kan da godt være har forsøgt at aftale med hende at hin skaL blive inde indtil far kommer hjem, så der håber vi hun lytter til
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hvor dejligt. Særligt at manden når hjem at opleve den sidste, meget intense tid inden baby kommer. Her er der 12 dage til termin. Tror du lige der bliver talt?
Ihh, det er jo lige om lidt så
Vivian87 skriver: Ihh, det er jo lige om lidt så
Yep Men er lidt skræmt ved tanken om at der kan gå 4 uger endnu. Det har jeg da ikke tid til at vente på...
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Yep Men er lidt skræmt ved tanken om at der kan gå 4 uger endnu. Det har jeg da ikke tid til at vente på...
Er sikker på baby heller ikke vil vente så længe med at komme ud til mor og sige Hej
Vivian87 skriver: Haha, det kan da godt være har forsøgt at aftale med hende at hin skaL blive inde indtil far kommer hjem, så der håber vi hun lytter til
Eeej ja det vil jeg da godt nok også håbe for jeres alles skyld
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128