45 dage :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

CmarianN

Vivian87 skriver:

Tusind tak det har godt nok været de længste 5 måneder af mit liv! 

DeT kan du godt bilde mig ind. Kan ikke forestille mig hvordan det må være ikke at have manden og dele alle de ting med. Håber I får den mest fantastiske jul. Kan være du går i fødsel når du ser ham, bare pga begejstring ;-) haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Vivian87 skriver:

Jaaaa Så er der kun 45 dage til jeg har termin og 31-32 dage til min vidunderlige mand kommer hjem efter 5 MEGET LANGE måneder på havet!! 

Det GLÆDER jeg min virkelig til, og det betyder bare SÅ meget at han kommer hjem og holder jul med mig 

Jeg ville ikke noget bestemt med indlægget, bare lige dele min glæde med jer skønne kvinder og mænd  

Hvor dejligt. Særligt at manden når hjem at opleve den sidste, meget intense tid inden baby kommer. 

Her er der 12 dage til termin. Tror du lige der bliver talt? 

Anmeld

18. november 2011

Vivian87

CmarianN skriver:

DeT kan du godt bilde mig ind. Kan ikke forestille mig hvordan det må være ikke at have manden og dele alle de ting med. Håber I får den mest fantastiske jul. Kan være du går i fødsel når du ser ham, bare pga begejstring ;-) haha

Haha, det kan da godt være har forsøgt at aftale med hende at hin skaL blive inde indtil far kommer hjem, så der håber vi hun lytter til 

Anmeld

18. november 2011

Vivian87

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor dejligt. Særligt at manden når hjem at opleve den sidste, meget intense tid inden baby kommer. 

Her er der 12 dage til termin. Tror du lige der bliver talt? 

Ihh, det er jo lige om lidt så  

Anmeld

18. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Vivian87 skriver:

Ihh, det er jo lige om lidt så  

Yep  Men er lidt skræmt ved tanken om at der kan gå 4 uger endnu.  Det har jeg da ikke tid til at vente på... 

Anmeld

18. november 2011

Vivian87

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Yep  Men er lidt skræmt ved tanken om at der kan gå 4 uger endnu.  Det har jeg da ikke tid til at vente på... 

Er sikker på baby heller ikke vil vente så længe med at komme ud til mor og sige Hej  

Anmeld

18. november 2011

CmarianN

Vivian87 skriver:

Haha, det kan da godt være har forsøgt at aftale med hende at hin skaL blive inde indtil far kommer hjem, så der håber vi hun lytter til 

Eeej ja det vil jeg da godt nok også håbe for jeres alles skyld 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.