Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vivian87 skriver: Jaaaa Så er der kun 45 dage til jeg har termin og 31-32 dage til min vidunderlige mand kommer hjem efter 5 MEGET LANGE måneder på havet!! Det GLÆDER jeg min virkelig til, og det betyder bare SÅ meget at han kommer hjem og holder jul med mig Jeg ville ikke noget bestemt med indlægget, bare lige dele min glæde med jer skønne kvinder og mænd
Jaaaa Så er der kun 45 dage til jeg har termin og 31-32 dage til min vidunderlige mand kommer hjem efter 5 MEGET LANGE måneder på havet!!
Det GLÆDER jeg min virkelig til, og det betyder bare SÅ meget at han kommer hjem og holder jul med mig
Jeg ville ikke noget bestemt med indlægget, bare lige dele min glæde med jer skønne kvinder og mænd
min mand kommer os hjem -og holder jul efter 4,5 månede i Afghanistan
glæææder miig !!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Det er da også 2 skønne ting at se frem til Han skal vel ikke afsted igen før efter du har født?
Det er da også 2 skønne ting at se frem til
Han skal vel ikke afsted igen før efter du har født?
Nej det skal han heldigvis ikke grunden til at han har været væk 5 måneder den her gang er netop at så ku han være hjemme til fødslen (medmindre jeg selvfølgelig føder for tidligt).. Og så skal han først afsted i slutningen af januar/starten af februar igen!
Vivian87 skriver: Nej det skal han heldigvis ikke grunden til at han har været væk 5 måneder den her gang er netop at så ku han være hjemme til fødslen (medmindre jeg selvfølgelig føder for tidligt).. Og så skal han først afsted i slutningen af januar/starten af februar igen!
Det er da dejligt Kan godt forstå I har gjort det på den her måde nu
Men må altså også være mærkeligt når han tager afsted igen
Babyklar skriver: min mand kommer os hjem -og holder jul efter 4,5 månede i Afghanistan glæææder miig !!!
Årh hvor dejligt min Svigerfar er også dernede - eller, lige pt er han hjemme på leave, og skal afsted igen først i december, så han må holde jul dernede.. Men det er der jo nogen der er nødt til, og da han ikke har små børn sys han også det er mest fair at han gør det fremfor en af dem med små børn selvom det dog ikke huer ham at han så ikke er hjemme når han blir farfar
Nessie skriver: Det er da dejligt Kan godt forstå I har gjort det på den her måde nu Men må altså også være mærkeligt når han tager afsted igen
Ja! Han er også gået med til at forsøge at gå i land når hans kontrakt skal genforhandles om 2,5 år, for han er også selv rigtig ked af at skulle være så meget væk!
Vivian87 skriver: Årh hvor dejligt min Svigerfar er også dernede - eller, lige pt er han hjemme på leave, og skal afsted igen først i december, så han må holde jul dernede.. Men det er der jo nogen der er nødt til, og da han ikke har små børn sys han også det er mest fair at han gør det fremfor en af dem med små børn selvom det dog ikke huer ham at han så ikke er hjemme når han blir farfar
alle kan jo ikk komme hjem, sådan er det jo os her - her var leaven os forbehold til dem med små børn i julen . - så det godt babyen os er der når farfar vender hjem.
skal din kæreste så afsted igen når den bette er kommet ?
Babyklar skriver: alle kan jo ikk komme hjem, sådan er det jo os her - her var leaven os forbehold til dem med små børn i julen . - så det godt babyen os er der når farfar vender hjem. skal din kæreste så afsted igen når den bette er kommet ?
Ja det skal han, men heldigvis først i slutningen af januar.. Men han skal i hvert fald sejle ved Mærsk de næste 2,5 år før han kan komme til at gå i land
Vivian87 skriver: Ja det skal han, men heldigvis først i slutningen af januar.. Men han skal i hvert fald sejle ved Mærsk de næste 2,5 år før han kan komme til at gå i land
puuuha så går han da glip af RIGTIG meget. min mand er så træt af alt det han har gået glip af, men han har måtte accepetere det.
Vivian87 skriver: Ja! Han er også gået med til at forsøge at gå i land når hans kontrakt skal genforhandles om 2,5 år, for han er også selv rigtig ked af at skulle være så meget væk!
Det kan jeg godt forstå. Og specielt når der kommer børn, så vil man jo endnu mere ønske at være sammen med sin familie
Vivian87 skriver: Tusind tak det har godt nok været de længste 5 måneder af mit liv!
Tusind tak det har godt nok været de længste 5 måneder af mit liv!
DeT kan du godt bilde mig ind. Kan ikke forestille mig hvordan det må være ikke at have manden og dele alle de ting med. Håber I får den mest fantastiske jul. Kan være du går i fødsel når du ser ham, bare pga begejstring ;-) haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128