Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jaaaa Så er der kun 45 dage til jeg har termin og 31-32 dage til min vidunderlige mand kommer hjem efter 5 MEGET LANGE måneder på havet!!
Det GLÆDER jeg min virkelig til, og det betyder bare SÅ meget at han kommer hjem og holder jul med mig
Jeg ville ikke noget bestemt med indlægget, bare lige dele min glæde med jer skønne kvinder og mænd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vivian87 skriver: Jaaaa Så er der kun 45 dage til jeg har termin og 31-32 dage til min vidunderlige mand kommer hjem efter 5 MEGET LANGE måneder på havet!! Det GLÆDER jeg min virkelig til, og det betyder bare SÅ meget at han kommer hjem og holder jul med mig Jeg ville ikke noget bestemt med indlægget, bare lige dele min glæde med jer skønne kvinder og mænd
Forstår godt at du glæder dig til og se både manden og den lille komme "hjem" enden er ved og være nået nu i hvert fald
har selv 9 uger tilbage (63 dage) igen til min termin
oOhelene&larsOo skriver: Forstår godt at du glæder dig til og se både manden og den lille komme "hjem" enden er ved og være nået nu i hvert fald har selv 9 uger tilbage (63 dage) igen til min termin
Uhh, så er det jo også lige om lidt glæder mig simpelthen som et barn til jul til at få ham hjem og til lillepigen kommer
Vivian87 skriver: Uhh, så er det jo også lige om lidt glæder mig simpelthen som et barn til jul til at få ham hjem og til lillepigen kommer
Det kan jeg godt forstå det da ikke noget og sige til jo
Glæder mig virkelig også til og få lille manden ud her
Op - for lige at dele min glæde med lidt flere
Hvor er det hele bare dejligt for dig
Kan godt forstå dig.
Det er vigtigt a være sammen med din mand til jul
CmarianN skriver: Hvor er det hele bare dejligt for dig
Tusind tak det har godt nok været de længste 5 måneder af mit liv!
louiseandersen85 skriver: Kan godt forstå dig. Det er vigtigt a være sammen med din mand til jul
Det synes jeg nemlig også!
Det er da også 2 skønne ting at se frem til
Han skal vel ikke afsted igen før efter du har født?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128