Argh... Bliver snart sindsyg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

grinny

ønskerbaby skriver:

jeg har os snart prøvet i 2 år og sagde håber 2011 bliver et bedre år men nu siger jeg at 2012 må blive et bedre år hvor jeg håber og blive gravid og vi flytter

Vi har 12 måneder til at prøve i, så det må da lykkedes! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

ønskerbaby

grinny skriver:

Vi har 12 måneder til at prøve i, så det må da lykkedes! 

vi har jo prøvet i de første 19/20 måneder uden der er sket noget så føler 12 måneder mere kan være ligemeget

Anmeld

16. november 2011

grinny

ønskerbaby skriver:

vi har jo prøvet i de første 19/20 måneder uden der er sket noget så føler 12 måneder mere kan være ligemeget

Jeg kan nu godt lide at se positivt på det selvom det kan være svært en gang imellem

Anmeld

16. november 2011

ønskerbaby

grinny skriver:

Jeg kan nu godt lide at se positivt på det selvom det kan være svært en gang imellem

ja jeg prøver da os  men kan godt være lidt svært men håber da på at det sker i 2012

Anmeld

16. november 2011

grinny

ønskerbaby skriver:

ja jeg prøver da os  men kan godt være lidt svært men håber da på at det sker i 2012

Ja, det kan være meget svært.. Men det skal bare ske, det bestemmer jeg!  

Anmeld

17. november 2011

Camillos

Hansen1990 skriver:

Årh sidder lige præcis i samme situation. Jeg skal tabe mig 14 kg, stoppe med at ryge. Før jeg kan komme i hormon behandling. Mine menstrationer er ALDRIG regelmessige og man aner ikke hvornår man skal (sexe)  for at blive gravid mht ægløsning  mere! 

Jeg forstår dig! .... Min motivator er helt klart baby.. hver gang jeg tænker på at give op tænker jeg BABY og så spiser jeg en gullerod i stedet for en fed flødeskums kage! 

Men cigaretterne... Jeg startede på at ligge min kost fuldstændig om og stoppe med at ryge...  Efter bare 10 timer så jeg sådan ud 

Så jeg fandt ud at jeg ikke skulle tage munden for fuld.. så jeg har besluttet mig for at ligge kosten om og tabe mig. Når og hvis jeg så får en posetiv test er det rygningen der skal på stand by

herfra. 

Anmeld

17. november 2011

grinny

Camillos skriver:

Årh sidder lige præcis i samme situation. Jeg skal tabe mig 14 kg, stoppe med at ryge. Før jeg kan komme i hormon behandling. Mine menstrationer er ALDRIG regelmessige og man aner ikke hvornår man skal (sexe)  for at blive gravid mht ægløsning  mere! 

Jeg forstår dig! .... Min motivator er helt klart baby.. hver gang jeg tænker på at give op tænker jeg BABY og så spiser jeg en gullerod i stedet for en fed flødeskums kage! 

Men cigaretterne... Jeg startede på at ligge min kost fuldstændig om og stoppe med at ryge...  Efter bare 10 timer så jeg sådan ud 

Så jeg fandt ud at jeg ikke skulle tage munden for fuld.. så jeg har besluttet mig for at ligge kosten om og tabe mig. Når og hvis jeg så får en posetiv test er det rygningen der skal på stand by

herfra. 

Jeg venter også med smøgerne til jeg har tabt mig fordi de to ting på en gang passer slet slet ikke sammen!! 

Jeg skal tabe mig 10 kg og er da på vej, synes bare det går sååå langsomt  Men det må jo heller ikke gå for hurtigt for så kommer det hele + lidt ekstra på igen. Men nej hvor jeg savner en lørdag aften med film, kæresten og en pose slik.. Har ikke rørt det siden jeg var til gynækolog og det er snart 2 måneder siden.. 

Men jeg er positiv og holder humøret oppe, selvom det til tider er hårdt!

Anmeld

17. november 2011

Camillos

grinny skriver:

Jeg venter også med smøgerne til jeg har tabt mig fordi de to ting på en gang passer slet slet ikke sammen!! 

Jeg skal tabe mig 10 kg og er da på vej, synes bare det går sååå langsomt  Men det må jo heller ikke gå for hurtigt for så kommer det hele + lidt ekstra på igen. Men nej hvor jeg savner en lørdag aften med film, kæresten og en pose slik.. Har ikke rørt det siden jeg var til gynækolog og det er snart 2 måneder siden.. 

Men jeg er positiv og holder humøret oppe, selvom det til tider er hårdt!

hehe nej det er jo det! 

Hmm jeg holder 1 ugentlig syndedag hvor der er lidt god mad og lidt slik det skal der også være plads til .. Jeg har tabt mig 5 kg på første måned.. og nu går det så langsomt  

Men det var nu også bare for at sige jeg forstår dig ..! 

og ja det kommer på igen det eneste man kan gøre er en livsstils ændring .. 

Godt du holder humøret oppe .. det forsøger jeg også.. det er bare lidt svært til tider.. 

Anmeld

17. november 2011

grinny

Camillos skriver:

hehe nej det er jo det! 

Hmm jeg holder 1 ugentlig syndedag hvor der er lidt god mad og lidt slik det skal der også være plads til .. Jeg har tabt mig 5 kg på første måned.. og nu går det så langsomt  

Men det var nu også bare for at sige jeg forstår dig ..! 

og ja det kommer på igen det eneste man kan gøre er en livsstils ændring .. 

Godt du holder humøret oppe .. det forsøger jeg også.. det er bare lidt svært til tider.. 

Måske skulle jeg også lave en ugentlig syndedag, eller måske bare  hver 14. dage

Det som jeg synes er det sværeste er, at hun ikke mener der er noget galt med mig. Da jeg var hos hende scannede hun mig og jeg havde 5 gode æg i den ene side, det eneste jeg ikke har fået undersøgt er, om der er passage. Kæresten fejler heller ikke noget.

Hun mener, at det er de 10 kg. der gør det og det er virkelig frustrerende når mine veninder, som er mere overvægtige end mig, kan få børn i første forsøg! Selvfølgelig fortjener de det, men synes det er hårdt at mine 10 kg. bare kan gøre så meget

Anmeld

17. november 2011

TR

Kender godt den følelse af at det bare aldrig bliver ens tur! Tit føler jeg at det hele bare er ligemeget for jeg skal åbenbart ikke have nogen, selvom jeg ved det er noget pjat. Vi startede marts '10 så der er ikke længe til vi runder 2 år og det synes jeg altså er ALT for lang tid! Jeg har faktisk helt mistet den der følelser af, at man tror der er noget hver måned som jeg havde i starten! Øv med øv på

for at vi to snart kan få en baby i maven, måske det nye år bliver  et bedre år  

Jeg  os for at år 2012 bliver bedre og vi alle får en bette baby i maven ..

Er selv i samme båd som dig/jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.