Jeg kan ikke mere, vi kan ikke mere!!!
Har snart skrevet tonsvis af disse indlæg, og ja, nu gør jeg det igen.. Sorry

Men vi kæmper og kæmper og kæmper lidt mere, men til hvilken nytte? Jeg skal tabe mig og det går da også, bare ikke så hurtigt som jeg gerne ville have det gjorde og jeg skal stoppe m,ed at ryge, hvilket jeg ved at jeg kan fordi jeg har gjort det før, men hver gang mens kommer tænder jeg igen en ny fordi jeg ikke kan overskue det!
Jeg synes det er så hårdt at skulle kæmpe så f*****g meget, og hver måned overvejer jeg at give op, men hvad skulle det hjælpe? Det får vi jo ingen baby af!
Min mens er noget værre lort! For 4-5 mdr. siden kunne jeg regne med at min mens kom d. 15 i HVER måned, aldrig en dag for tidlig eller en dag for sent. Men nu?! Nu kan jeg slet ikke regne med den. Sidste gang kom den d. 1 og varer kun et par dage sidste gang igen var det d. 4 - det er der jo slet ikke styr på!
D. 15 september var jeg hos gynækologen og har ikke fået svar på nogen af prøverne, hverken dem der blev taget der eller mine blodprøver, burde jeg ikke have fået svar på dem nu? Skal jeg mon ringe imorgen?
Årh, er så forvirret
Ved snart ikke hvad vi skal gøre 
Den blev godt nok langt, men havde virkelig brug for at komme ud med det!
Anmeld