Camillos skriver:

Det er da en af de dummeste situationer at sidde i! For når man er gravid og kan mærke man er gravid, kan man ikke lade vær at holde sig på maven, glæde sig og holde en smule håb. Håbet bliver større dag for dag, men når man bløder i mellemtiden føles tiden og svaret på scanninger osv meget meget lang! Er man købt eller solgt, skal man græde, eller håbe..? Man læser sig frem til MIRAKLER, men forsikrer sig selv om at man aldrig oplever et mirakel.
Jeg har selv siddet i en situation lignende din, det var ikke med graviditeten uden for livmoderen, men en af de andre gange.
FØLER MED DIG KÆRESTE 
Hvis jeg havde pengene havde jeg foræret dig et wellnes ophold, så du kunne finde en form for indre ro.
Årh hvor er du bare sød ..
Jeg har skrevet med dig i en af mine andre indlæg så ja du kender hele historien ..
Men ja det her er bare den væreste situation at sidde i , jeg kan ikk andet end tænke på det konstant , og jeg har en i forvejen som jeg os skal tage mig af , samtidig med har jeg en opgave som skal afleveres i næste uge et familie medlem som lige har fået en blodprop i hjertet , arg min hjerne er ved at springe , bare nogen kunne befrie mig for noget af alt det her ..
Jeg ved slet ikk hvad jeg skal sige , men hold op du er en rar person , og du tænker vikrelig på andre selvom du har sååå mange problemer selv med at få en spire ..
STort kram og jeg tager virkelig hatten af for dig ..
Anmeld