sa Og blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.046 visninger
25 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Anonym trådstarter

Hvor længe blødte i i forbindelse med sa ?

Jeg bløder simpelthen så volsomt at det bare løber ud af mig når jeg går eller sidder på toilettet utrolig ubehageligt . Jeg har blødt godt 1 uge nu sådan .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

pussekat

Anonym skriver:

Jeg bløder simpelthen så volsomt at det bare løber ud af mig når jeg går eller sidder på toilettet utrolig ubehageligt . Jeg har blødt godt 1 uge nu sådan .

hejsa

de 2 gang jeg have sa bløde jeg i ca 14 dag og det løb ud af mig og jeg  når det så ikke vil lykke igen

du få en STOR og håb det lykke

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hejsa

de 2 gang jeg have sa bløde jeg i ca 14 dag og det løb ud af mig og jeg  når det så ikke vil lykke igen

du få en STOR og håb det lykke

Hold da op det var længe .

Øv . Jeg håber snart vi har en positiv test igen .

Og håber jeg os i har .

Kram

Anmeld

16. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg vil nu sige at hvis det ikke klinger af efter de første 3-4 døgn, så bør du henvende dig til din læge, så h*n kan vurdere om ikke du bør få en udskrabning.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. november 2011

freiasmor

Første gang jeg havde en sa/ma - altså fik piller til at få det ud : der blødte jeg i 4 uger, og en pause på 1 uge, også startede alm mens på 5 dage.

2 gang. blødte jeg i 3 dage.

3. gang blødte jeg i 4 dage, men mest 1-2 dag, hvorefter det stilnede dejligt af og smerterne gik væk

ring og snak med lægen og se om du ik skal have en udskrabning hvis ik det snart stilner af.. - mit det stilnede selv af, men havde altid blod i bindet i de sidste 3 uger.

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg vil nu sige at hvis det ikke klinger af efter de første 3-4 døgn, så bør du henvende dig til din læge, så h*n kan vurdere om ikke du bør få en udskrabning.

Kærligst
Sussie

Hej .

Årh jeg har skrevet så mange indlæg her inde om det her .

Jeg har faktisk blødt siden d 24 oktober . For 14 dage siden tog blødningen til , og Ja sidste onsdag der rendt blodet ud som et vand fald jeg blev undersøgt , ingenting . Fredag blødte jeg så klumper , kontaktede lægen igen . Og fik en scanning , der var stadig noget der inde , fik taget bp stigende .

Jeg har været til 5 scanninger nu . Intet hjerte blink men de gider ikke hjælpe mig De skide læger igår er Jeg sikker på mit fostre som ud , jeg følte jeg fødte igen , så ubehageligt .

Nu sidder jeg tilbage og blodet fosser stadig ud , men ingen vil stadig gøre noget før min scanning på mandag

Spøger lige om det er hårdt psykisk og opslidende

Jeg Er grædefærdig

Anmeld

16. november 2011

Miss Church

Jeg blødte 8-9 dage. Indtil dag 7, på fuld drøn  

Håber snart du står med en ny positiv test 

Anmeld

16. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej .

Årh jeg har skrevet så mange indlæg her inde om det her .

Jeg har faktisk blødt siden d 24 oktober . For 14 dage siden tog blødningen til , og Ja sidste onsdag der rendt blodet ud som et vand fald jeg blev undersøgt , ingenting . Fredag blødte jeg så klumper , kontaktede lægen igen . Og fik en scanning , der var stadig noget der inde , fik taget bp stigende .

Jeg har været til 5 scanninger nu . Intet hjerte blink men de gider ikke hjælpe mig De skide læger igår er Jeg sikker på mit fostre som ud , jeg følte jeg fødte igen , så ubehageligt .

Nu sidder jeg tilbage og blodet fosser stadig ud , men ingen vil stadig gøre noget før min scanning på mandag

Spøger lige om det er hårdt psykisk og opslidende

Jeg Er grædefærdig

Det er bare så synd for dig.

Er det på sygehuset du bliver scannet?

Sørg nu for at spise jern imens det her står på, og også godt med vitaminer og mineraler, så du kan få erstattet lidt af alt det din krop mister.

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

deteerpåpå

Det er bare så synd for dig.

Er det på sygehuset du bliver scannet?

Sørg nu for at spise jern imens det her står på, og også godt med vitaminer og mineraler, så du kan få erstattet lidt af alt det din krop mister.

Ja det er på sygehuset at jeg bliver scannet .

Ja det søger Jeg os for .

Og tusind tak .

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Jeg blødte 8-9 dage. Indtil dag 7, på fuld drøn  

Håber snart du står med en ny positiv test 

Hold da op , jeg håber bare snart at det er slut Det her .

OG tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.