sa Og blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Anonym trådstarter

Freismor skriver:

Første gang jeg havde en sa/ma - altså fik piller til at få det ud : der blødte jeg i 4 uger, og en pause på 1 uge, også startede alm mens på 5 dage.

2 gang. blødte jeg i 3 dage.

3. gang blødte jeg i 4 dage, men mest 1-2 dag, hvorefter det stilnede dejligt af og smerterne gik væk

ring og snak med lægen og se om du ik skal have en udskrabning hvis ik det snart stilner af.. - mit det stilnede selv af, men havde altid blod i bindet i de sidste 3 uger.

Hold da op sikke mange ting du har været igennem .

Lægen vil ikke gøre noget før efter scanning mandag .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Miss Church

Anonym skriver:

Hold da op , jeg håber bare snart at det er slut Det her .

OG tak

Ja det kan jeg godt forstå du håber! Det er simpelthen så ubehageligt. Men jeg har hørt at det nærmest kan tage fra få dage til næsten en måned  Men hvis du synes det er for voldsomt, synes jeg at du skal kontakte din læge og få lidt professionel vejledning. 

Håber snart du bliver fri for det 

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

JJe

Ja det kan jeg godt forstå du håber! Det er simpelthen så ubehageligt. Men jeg har hørt at det nærmest kan tage fra få dage til næsten en måned  Men hvis du synes det er for voldsomt, synes jeg at du skal kontakte din læge og få lidt professionel vejledning. 

Håber snart du bliver fri for det 

Tusind tusind tak @

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tusind tusind tak @

Jeg har snakket med både læge og sygeplejesker og de synes ikke man skal gøre noget for dumme som de er mener de stadig jeg Er gravid . Jeg Er så gal over den her elendige behandling og håber aldrig jeg skal opleve det igen .

Anmeld

16. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja det er på sygehuset at jeg bliver scannet .

Ja det søger Jeg os for .

Og tusind tak .

Utroligt.

Jeg synes nu du skal slå i bordet og sige at du ikke kan bruge dit liv på at gå der og styrtbløde på den måde, og at de skal gøre noget NU!

Anmeld

16. november 2011

Camillos

Anonym skriver:

Hvor længe blødte i i forbindelse med sa ?

Jeg bløder simpelthen så volsomt at det bare løber ud af mig når jeg går eller sidder på toilettet utrolig ubehageligt . Jeg har blødt godt 1 uge nu sådan .

Sidste gang jeg fik en( SA).. blødte jeg kraftigt i 2 døgn.. allerede 1 dag var jeg hos lægen og han sagde hvis jeg blødte lige så meget på 2 dagen om morgenen når jeg vågnede skulle jeg kontakte ham .. 

Jeg ringede på 2 dagen .. kom til Scanning og det vidste sig jeg havde en graviditet uden for livmoderen .. (hvilket jeg bestemt ikke havde forventet) 

Synes du skal kontakte din læge..

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

vipsipinringringe

Utroligt.

Jeg synes nu du skal slå i bordet og sige at du ikke kan bruge dit liv på at gå der og styrtbløde på den måde, og at de skal gøre noget NU!

JA jeg vil ringe til dem i morgen , for det er godt nok frustrerende og sårende .

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

MLOka

Sidste gang jeg fik en( SA).. blødte jeg kraftigt i 2 døgn.. allerede 1 dag var jeg hos lægen og han sagde hvis jeg blødte lige så meget på 2 dagen om morgenen når jeg vågnede skulle jeg kontakte ham .. 

Jeg ringede på 2 dagen .. kom til Scanning og det vidste sig jeg havde en graviditet uden for livmoderen .. (hvilket jeg bestemt ikke havde forventet) 

Synes du skal kontakte din læge..

Okay tusind tak . Jeg kontakter lægen i morgen igen . OG håber de vil gøre noget . Jeg Er blevet scannet en del gange nu og der kunne de .lk se noget uden for livmoderen .
Men er bange for min krop ikke kan selv .

Anmeld

21. november 2011

Tona

Anonym skriver:

Hej .

Årh jeg har skrevet så mange indlæg her inde om det her .

Jeg har faktisk blødt siden d 24 oktober . For 14 dage siden tog blødningen til , og Ja sidste onsdag der rendt blodet ud som et vand fald jeg blev undersøgt , ingenting . Fredag blødte jeg så klumper , kontaktede lægen igen . Og fik en scanning , der var stadig noget der inde , fik taget bp stigende .

Jeg har været til 5 scanninger nu . Intet hjerte blink men de gider ikke hjælpe mig De skide læger igår er Jeg sikker på mit fostre som ud , jeg følte jeg fødte igen , så ubehageligt .

Nu sidder jeg tilbage og blodet fosser stadig ud , men ingen vil stadig gøre noget før min scanning på mandag

Spøger lige om det er hårdt psykisk og opslidende

Jeg Er grædefærdig

Årh nej hvor jeg føler med dig...hvor er det slemt at du skal gå igennem så meget. Jeg håber meget for dig at det snart får en god afslutning  

Stort kram og tanker

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Årh nej hvor jeg føler med dig...hvor er det slemt at du skal gå igennem så meget. Jeg håber meget for dig at det snart får en god afslutning  

Stort kram og tanker

Årh ja maridtet er ikk slut endnu .
Har været til endnu em scanning stadig uden noget hjerte. Men med nogen som stadig mener det er en normal graviditet.
Endnu en scanning venter om en uge .
Suk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.