det giver meget god mening.. 
Jeg har dog altid haft min slik last, og lever lidt efter principperne at så længe det er bedre end før så skal der nok ske noget 
Selvom jeg i dag har spist lidt slik så har jeg stadig spist meget mindre mængder mad i løbet af dagen så kcal mæssigt har jeg nok tabt mig lidt
Håber jeg ! 
Maaske er din type kur mere VaegtVogterne. Der maa du jo spise hvad du vil, saa laenge du ikke overstiger dine point. Og der kan sagtens indgaa slik. Saa skaerer du bare ned et andet sted.
Det giver jo ikke meget mening at starte en kur som gaar ud paa kun at spise proteiner, og saa synde allerede foerste dag. Ihvertfald er det min personlige erfaring at saa er man meget hurtig tilbage i de gamle vaner, som i foerste omgang gjorde at man blev noedt til at gaa paa kur. Saa hellere proeve en kur der passer bedre til dine vaner og er effektiv alligevel.
Noget andet der virker rigtig godt er at skrive ned ALT hvad man spiser. Igen, det virker for mig, men vi er jo alle forskellige. Saa skal der lidt mere til foer man lige putter en kiks eller en kage i munden, fordi papiret sladre. Men igen, man skal jo vaere konsekvent og virkelig skrive det hele ned.
Anmeld