DK skriver:
Måske din bonuslillesøster har lavet tråd her lige nu på Arto (?? Jeg ved ikke lige hvor man er på nettet som 16 årig
) Det kan være hendes tråd hedder:
"Jeg er SÅ skuffet over min bonusstoresøster
I går var vi til fødselsdag der handlede om min søster, bror og mor. Og det eneste hun kunne snakke om var hendes graviditet og baby. Hun blev bare ved og ved og tog hele fokus væk fra fødselsdagen. Altså det er da fint nok at vi lige får at vide hvordan det går, men det var jo ikke hendes babyshower men en fødselsdag. HVORFOR bliver gravide altid sindsyge og kun taler om babyer og gravide? "
HUSK at babyer og graviditet hovedsagligt kun er spændende for andre gravide/nybagte mødre. Alle andre kan altså hurtigt blive RET trætte af det. Og når man er 16 år og babyer er det sidste man tænker på, så kan babysnak altså hurtigt blive en meget langsommelig og trættende affærre. Jeg kan sagtens forstå at det er alt der fylder i dit hoved lige nu. Hvis jeg havde været med så havde jeg sat mig lige ved siden af dig og ville have elsket at høre om alt det hele og trykke på maven og snakke graviditet, fødsel og baby. Men for andre der ikke er i gravid/babyverdenen er det bare SÅ uinteressant! Mange gode venindeforhold er røget på den konto, fordi at parterne pludselig ikke kan kende hinanden mere.
Jeg synes ikke det lyder som om du gik over stregen med babysnakken. Men det jeg prøver at sige er at du ikke kan/skal være skuffet over din bonussøster. Altså hun er 16 år!!! At hun overhovedet gad at høre på det i 10 min. overrasker mig. Når din baby kommer skal hun med garanti nok synes den er dejlig osv. men håb ikke at det er ved hendes skulder at du kommer til at læsse af mht kolik, bleer, sutter osv.
Det er derfor du har os her på baby.dk og snart får en mødregruppe. Det er fordi at vi og mødregruppen ALDRIG ALDRIG ALDRIG bliver trætte af at høre på dig. Vi vil gerne have mere! Så kan din familie, mand, veninder osv få lidt fred.
Knus og kram