Over tid... eller bare møj cyklus..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2009

Balderson

3 gangs mor skriver:

Jeg selfølgelig for dig ... Da jeg prøvede at blive gravid overvejede jeg slet ikke æl- test eller hvornår jeg overhoved havde æl... Lod det gå sin gang og tænkte det nok skulle ske nu jeg havde smidt pillerne ... Kan læse mig til at det ikke sker lige med det samme hos de fleste og jeg kommer til at tænke .. Er det mon ikke fordi der bliver spekuleret og testet for alt muligt for meget ?? Er det ikke blevet en videnskab efterhånden ???
Misforstå mig endelig ikke .. Det er bestemt ikke nogen kritik,, måske jeg har haft det meget let

Ægløsningstest var heller ikke noget vi brugte og jeg var opmærksom på ikke at tænke for meget over det..

Kan huske at det var svært især når alle mine veninder rendte rundt og var gravide, men jeg fik at vide af min læge at jo mere jeg tænker på at blive gravid jo mere stresset blev min krop... Også selvom jeg ikke følte mig stresset...

Vi ventede længe på vores første barn, men en dag så var den der ;0)

Og nu hvor vi venter os nr. 2 ja, der skulle jeg bare kigge på manden og så var jeg med rogn...

Det vi gjorde var simpelhen at dyrke sex på 6-8-10-12-14 og 16 dage efter 1. mens. dag

På den måde har vi nu fået et barn og venter nr. 2 ;0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2009

Mca<3

Balderson skriver:

Ægløsningstest var heller ikke noget vi brugte og jeg var opmærksom på ikke at tænke for meget over det..

Kan huske at det var svært især når alle mine veninder rendte rundt og var gravide, men jeg fik at vide af min læge at jo mere jeg tænker på at blive gravid jo mere stresset blev min krop... Også selvom jeg ikke følte mig stresset...

Vi ventede længe på vores første barn, men en dag så var den der ;0)

Og nu hvor vi venter os nr. 2 ja, der skulle jeg bare kigge på manden og så var jeg med rogn...

Det vi gjorde var simpelhen at dyrke sex på 6-8-10-12-14 og 16 dage efter 1. mens. dag

På den måde har vi nu fået et barn og venter nr. 2 ;0)

Præcis ,,, Også sådan vi gjorde ,,
Jeg tænker også tænk at spændt skulle gå og vente på at tage en æl test for derefter spændt skulle vente på at kunne tage en grav test .. Al den testen er blevet skyld i det hele tror jeg ...

Vi glædede os da også meget og ville gerne have det skulle lykkedes hurtigt men har aldrig brugt penge på en æl- test ..

Anmeld

26. februar 2009

Miss BananaHammock

Dinar skriver:

jamen det var 3gange og det var alm mens , men med mange smerter og jeg vidste ikke jeg var gravid.
Og det er også sket her for nylig det er meget svært og det gøre skiiiide ondt (undskyld sproget)

øv... normale mens smerter er slemme nok i forvejen. Specielt når man ikke er på p-piller. (så er mine ihvertfald mildere)

Hvad har du så fundet ud af at du var gravid?

knus Nena - som er meget nyssgerrig

Anmeld

26. februar 2009

Dinar

Nena skriver:

øv... normale mens smerter er slemme nok i forvejen. Specielt når man ikke er på p-piller. (så er mine ihvertfald mildere)

Hvad har du så fundet ud af at du var gravid?

knus Nena - som er meget nyssgerrig

Jeg fand ud af det anden gang jeg fik mens, tog til lægen med mange smerter, og han kunne ikke forklare det.

Men dagen efter sagde min mand vi måske skulle købe en g-test, fordi min mens ikke helt var alm, og så fandt vi ud af at jeg var gravid, og blødte så en gang til som alm mens.

Og igår blødte jeg også lidt, men det er nok bare stress.

Bløder du da også??

Anmeld

26. februar 2009

Miss BananaHammock

Dinar skriver:

Jeg fand ud af det anden gang jeg fik mens, tog til lægen med mange smerter, og han kunne ikke forklare det.

Men dagen efter sagde min mand vi måske skulle købe en g-test, fordi min mens ikke helt var alm, og så fandt vi ud af at jeg var gravid, og blødte så en gang til som alm mens.

Og igår blødte jeg også lidt, men det er nok bare stress.

Bløder du da også??

Jeg har normal mens, og går ikke ud fra at jeg er gravid-- desværre
Var bare lidt nysgerrig ang. dig, fordi min kusine også havde mens de første 6 måneder, ganske vist ureglmæssig, men ca. hver måned.
Jeg har dog haft nogle underlige sidestik i maven i den sidste måned, men går ud fra at det sikkert bare fordi jeg er meget mere obs på tingene nu hvor vi er i gang med projekt baby.

Anmeld

26. februar 2009

Dinar

Nena skriver:

Jeg har normal mens, og går ikke ud fra at jeg er gravid-- desværre
Var bare lidt nysgerrig ang. dig, fordi min kusine også havde mens de første 6 måneder, ganske vist ureglmæssig, men ca. hver måned.
Jeg har dog haft nogle underlige sidestik i maven i den sidste måned, men går ud fra at det sikkert bare fordi jeg er meget mere obs på tingene nu hvor vi er i gang med projekt baby.

jamen krydser alt hvad jeg kan for at den er der.

Det er vidst ikke helt normal det der med at have den røde mens men er gravid.

Har I prøvet I lang tid??

Anmeld

26. februar 2009

Miss BananaHammock

Dinar skriver:

jamen krydser alt hvad jeg kan for at den er der.

Det er vidst ikke helt normal det der med at have den røde mens men er gravid.

Har I prøvet I lang tid??

Nej kun en 4 måneders tid.

Nej det er vist ikke normalt. Også derfor jeg synes det var meget spændende og høre om din situation

Anmeld

26. februar 2009

Dinar

Nena skriver:

Nej kun en 4 måneders tid.

Nej det er vist ikke normalt. Også derfor jeg synes det var meget spændende og høre om din situation

hehe hvis jeg var dig havde jeg gået i panik vi forsørgte i 6måneder og altså 5 for den 6 måned var jeg allerede gravid uden at vide det hehe, men gik i panik fordi min mens opførte sig underligt.

Men som den kloge diana/claus sagde til mig jeg skal slappe af og have tålmodighed og ikke tænke så meget over det de skal nok komme til sidst.

Anmeld

26. februar 2009

Miss BananaHammock

Dinar skriver:

hehe hvis jeg var dig havde jeg gået i panik vi forsørgte i 6måneder og altså 5 for den 6 måned var jeg allerede gravid uden at vide det hehe, men gik i panik fordi min mens opførte sig underligt.

Men som den kloge diana/claus sagde til mig jeg skal slappe af og have tålmodighed og ikke tænke så meget over det de skal nok komme til sidst.

Jeg flippede lidt ud sidste måned fordi jeg gik 6 dage over tid, og troede den var der, men så kom min mens, og jeg fik det så skidt. Har bestemt mig for ikke at lade det ske igen. Bliver bare så skuffet, så vil prøve at lade tingene gå som normalt, og så må jeg blive gladeligt overrasket når det så sker. Men jeg kan stadig ikke lade hver med at lægge mærke til hver eneste lille krampe, stik mm. i maven, og det giver da ideer engang imellem. Har da også haft det op og vende at den sidestik jeg får i maven, kunne være mere end bare... Men måske er det bare lactose intolerance eller noget andet jeg ikke kan tåle..

Anmeld

27. februar 2009

Dinar

Nena skriver:

Jeg flippede lidt ud sidste måned fordi jeg gik 6 dage over tid, og troede den var der, men så kom min mens, og jeg fik det så skidt. Har bestemt mig for ikke at lade det ske igen. Bliver bare så skuffet, så vil prøve at lade tingene gå som normalt, og så må jeg blive gladeligt overrasket når det så sker. Men jeg kan stadig ikke lade hver med at lægge mærke til hver eneste lille krampe, stik mm. i maven, og det giver da ideer engang imellem. Har da også haft det op og vende at den sidestik jeg får i maven, kunne være mere end bare... Men måske er det bare lactose intolerance eller noget andet jeg ikke kan tåle..

Nårhhh søde, det skal nok komme, og tro mig jeg sagde også til min mand at han var da helt skudt i hovedet at jeg skulle tag en g-test nå jeg blødte, men han var bare helt sikker, så sagde at hvis ejg blev skuffed gad jeg ikke snakke med ham mere eller prøve igen hehe, men heldigvis den var der.

Har du været på p-piller??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.