Over tid... eller bare møj cyklus..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2009

LineD

Hold da op hvor jeg skal tisse hele tiden altså... Kommer nok af jeg konstant er tørstig Har ikke testet endnu, bare lige til dem der følger med

Men har sådan på fornemmeren at mensen kommer mandag... Ved ikke hvorfor... Har bare sådan en underlig fornemmelse i kroppen... + at jeg har mens smerter der kommer og går, og har gjort det hele ugen...

MÆRKELIGT altså!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2009

SaNiNa

LineD skriver:

Hold da op hvor jeg skal tisse hele tiden altså... Kommer nok af jeg konstant er tørstig Har ikke testet endnu, bare lige til dem der følger med

Men har sådan på fornemmeren at mensen kommer mandag... Ved ikke hvorfor... Har bare sådan en underlig fornemmelse i kroppen... + at jeg har mens smerter der kommer og går, og har gjort det hele ugen...

MÆRKELIGT altså!

iiih venter så spændt... jeg hvad osse mens ligne smerter i starten af graviditeten og kan have det til tider endnu... lov at hvis du ikke har fået din mens mandag så tester du ikk...

Det er ved at være længe nu syntes jeg...

Anmeld

21. februar 2009

LineD

Hey Sanne¨!

Jo jeg lover at teste mandag, men det bliver jo nok tirsdag morgen, aå har mensen lige hele mandag til at komme, HÅBER nu den ikke gør!...

Og så skriver jeg straks med resultatet

Anmeld

21. februar 2009

SaNiNa

LineD skriver:

Hey Sanne¨!

Jo jeg lover at teste mandag, men det bliver jo nok tirsdag morgen, aå har mensen lige hele mandag til at komme, HÅBER nu den ikke gør!...

Og så skriver jeg straks med resultatet

Anmeld

21. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sanne skriver:

ihh bliver da også helt nysgerrig....
jeg går selv og venter på at tage en test... har også en fornemmelse af at jeg er gravid... glæder mig til at se dit resultat tirsdag

Anmeld

21. februar 2009

MaleneGærup

Hvor er det altså spndende for dig.
går lidt med samme "dillema". Jeg går også og venter på mens, men har dog kun ventet nogle dage. Tænker gad vide om man kan stole på sin krop?
Jeg har også haft mens lignende smerter og vild ømme bryster og så har jeg bare en fornemmelse af at nu sidder den i "skabet"
tør ikke at teste i frygt af at blive skuffet......men skulle måske nok bare gøre det, for jo længere der går jo mere tænker man....
skulle vist også bare lige fortæller det til nogle.....

Anmeld

22. februar 2009

FrkC

alt hvad jeg kan krydse

Anmeld

22. februar 2009

LineD

Ihhh altså hvor er det spændende!
Held og lykke til os alle 3

Så må vi krydse lemmerne for at vi alle har en date med 2 streger på en pind om et par dage

Anmeld

23. februar 2009

LineD

Ja såå kan jeg forløse spændingen... Jeg fiik mens i nat, meget meget lidt, men den kom og tog meget kraftige mens smerter med sig, i mave og læn + lidt kvalme...

HADER min krop, den er bare ikke til at stole på ØV

Anmeld

23. februar 2009

SaNiNa

ej søde det er jeg da rigtig ked af...

Det er bare så uretfærdig når ens højeste ønske ikke gå i opfyldelse ja og det kan jeg jo let sig nu når vi venter os... men det tog godt nok osse lang tid og meget hårdt på os... I må bare på den igen søde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.