Over tid... eller bare møj cyklus..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2009

Mormilla

Det er jeg ked af at høre!!! Kender det alt for godt!!! Lige som man føler sig sikker på at være gravid, så kommer den dumme mens!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2009

Miss BananaHammock

Øv da. Gik ellers og glædede mig på dine vegne.

Sender masser af knus. Husk og plej dig selv lidt ekstra idag.

Anmeld

23. februar 2009

MaleneGærup

Fik også mens i går... Var ellers helt sikker på at jeg havde læst min krop rigtig.
Har læst diverse steder at man som regel ikke er i tvivl når man er gravid og jeg synes virkelig at min krop sendte mig alle de signaler.
Vi har heldigvis en "date" med fertilitets klinikken i slutningen af marts, så vi må bare vente......

Anmeld

23. februar 2009

Pocha

Ej hvor træls for jer.. Bedre held næste gang.

Knus

Anmeld

23. februar 2009

mifune

Hm, ik for at give falske håb, men man kan altså også godt bløde selv om man er gravid, og jeg tenkte da du er gået sa langt over tid, om du måske ligevel skulle tage en test?

Anmeld

24. februar 2009

Dinar

må altså også lige sige, jeg havde rigtigt mens selvom jeg var gravid, og jeg vidste ikke jeg var gravid før næste mens, men min mens var anderleds and de andre gange og havde en masse smerter.

Men så fandt jeg sener ud af jeg var gravid selvom jeg havde mens.

Anmeld

24. februar 2009

LineD

Ja... det kunne da godt være jeg skulle teste anyway...
Men min mens er bare meget anderledes denne gang, mange flere smerter og næsten skrigende rød mens... og synes det er mere end det plejer... men (UNDSKYLD detaljer) uden klumper og er ikke mørk som vanlig, men meget lys, ja sådan en skrigende farve...

Anmeld

24. februar 2009

Miss BananaHammock

Dinar skriver:

må altså også lige sige, jeg havde rigtigt mens selvom jeg var gravid, og jeg vidste ikke jeg var gravid før næste mens, men min mens var anderleds and de andre gange og havde en masse smerter.

Men så fandt jeg sener ud af jeg var gravid selvom jeg havde mens.

wow... kun 1 gang eller gentagende i flere måneder som normal mens?

Anmeld

24. februar 2009

Miss BananaHammock

LineD skriver:

Ja... det kunne da godt være jeg skulle teste anyway...
Men min mens er bare meget anderledes denne gang, mange flere smerter og næsten skrigende rød mens... og synes det er mere end det plejer... men (UNDSKYLD detaljer) uden klumper og er ikke mørk som vanlig, men meget lys, ja sådan en skrigende farve...

Håber virkelig for dig at du evt. stadig kan være gravid!! Men pas på du ikke blir' skuffet og føler symtomer der egentlig er normale mens smerter!

Krydser fingre.

Kram

Anmeld

26. februar 2009

Dinar

Nena skriver:

wow... kun 1 gang eller gentagende i flere måneder som normal mens?

jamen det var 3gange og det var alm mens , men med mange smerter og jeg vidste ikke jeg var gravid.
Og det er også sket her for nylig det er meget svært og det gøre skiiiide ondt (undskyld sproget)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.