Nu er det her noget andet, for her var 2 børn i forvejen, så vi viste bække hvad børn er for en størrelse, og ikke mindst hvordan man undgår dem.
Jeg ville have et 3 barn (vil nu gerne 4 men der siger fornuften af flere grunde alligevel fra) manden var ikke til værgen at hugge eller stikke i, samtidig fik jeg ikke noget klart at forholde mig til, det måske en gang senere ikke lige nu ol.
Efter lidt over 1 år blev jeg træt af det og sagde at hvis vi ikke skulle have flere var det fra i dag af hans ansvar at sørge for at vi ikke fik flere, jeg vil fra i dag ikke røre p-preperater med en ildtang, kondomer hjælper til med den under agten, men jeg sørger ikke for at huske dem, lige som at jeg ikke sørger for at købe dem, og hvad han så ville måtte være op til ham.
Fjoldset mente så bestemt han kunne nøje med at trække sig, jeg sagde klart og tydeligt at det altså ikke er = ingen gravid kone, ja ja var han reaktion, og så ville jeg ikke gøre mere ved det..
1½, efter blev jeg så gravid med den 3.
Som skrevet vil jeg gerne have en mere, men min psyke kan ikke holde til det min krop kan ikke, og vi har absolut ikke plads til et 4. barn, så det bliver ved det 3. Og manden har lært noget *gg* han er blevet stiriliseret, på min opfordring, fordi 2. barn blev lavet på p-piller, jeg gjorde ham opmærksom på den muliged da jeg sagde at nu var det hans ansvar.
Jo du er ung og har maaasere af tid, og dog, for det har taget os næsten 10 år at få de 3 vi har (regnet fra da jeg blev gravid 1. gang) Så SÅ forbisteret meget tid har man altså heller ikke, ikke hvis man vil have mere end standarten på 2... du er 22 et år til graviditet = 23 så 1½-2 år til ny graviditet =25 der efter vil du sikkert gerne holde en lille pause, for det er stjerne hårdt at have børn, så det passer med at du kan nå 3 på en fornuftig måde inden du bliver 30.
Jeg selv fik den første få dage før jeg blev 23 og i næste måned runder jeg de 30, så nej du har ikke oseaner af tid, hvis du ønsker at nå at få dinbe børn før du aldersmæssigt går over i risiko gruppen for aborter og skader hos barnet.
Anmeld