Kære alle.
Jeg er helt ny, men har desperat brug for hjælp!
Jeg er helt vild efter at få børn, men min kæreste vil ikke. Jeg er 22, ja ja ja.. jeg ved det godt - jeg har MAAASSER af tid, men da jeg har været alvorligt syg det meste af min ungdom er mit sind meget ældre end 22! Jeg er heldigvis rask nu, men hvem ved hvor længe det holder? Jeg vil gerne have børn mens jeg har mulighed for det, og min kæreste bliver en suveræn far når han en dag "bliver klar" (han er klar!!!).
Jeg har forsøgt at forklare ham hvorfor det er vigtigt for mig at få børn, og hvorfor det skal være hans børn, men han vil ikke høre tale om det.
skal jeg putte mine babydrømme i skuffen og vente? Alle omkring mig får børn. Til historien hører også at jeg ved et uheld (var virkelig et uheld) blev gravid i efteråret og fandt ud af det da jeg aborterede... min kæreste fortrænger at det er sket og vil ikke tale om det!
HJÆLP!

kærlig hilsen Caroline
p.s. Jeg tager p-piller og ha gjort det i mange år.. Jeg prøver ikke at blive gravid ved ikke at tage dem, selvom mange siger jeg bør gøre det.. kan ikke få mig selv til at snyde ham!
Anmeld