Camulla skriver:
Jeg må også indrømme, at jeg synes det er forkert, at han er nøgen foran hende. Jeg synes det er enormt upassende faktisk... Men der er vi jo alle så forskellige. Det virker bare som om at din kæreste kommer før dine børn, når du på den måde skriver, at det er "jeres" hjem. Det lyder ikke så godt i mine ører. Børnene bør altid komme først
Kunne ikke være mere enig
jeg mindes hverken min far eller stedfar har gået sådan rundt....
Herhjemme går jeg heller ikke nøgen fra bad til noget rum... har håndklæde om, men det er nok ligeså meget min egen blufærdighed der spiller ind
vores ældste som netop er fyldte 8år i sommers er begyndt at udvise samme blufærdighed og har gange hvor han f.eks ikke vil have at jeg går ud med hans håndklæde til ham når han er i bad, hvilket for mig er helt fint!! det skal respekteres så sender jeg hans far ud med det eller banker på så han har mulighed for at "gemme" sig og åbner først når han har sagt OK.... 
Jeg syntes det er helt fair at din datter ikke har lyst til at se din kæreste nøgen, og det skal respekteres!! han kan vade nøgen rundt når hun ikke er hjemme, men når hun er så kan jeg helt ærligt ikke se problemet i lige at svinge et håndklæde omkring
Et lille modspørgsmål til dig: Når nu din datter bliver omkring de 16 eller noget og hun får sig en kæreste vil du så også mene at det er naturligt at hendes kæreste vader nøgen forbi dig?? eller vil det evt. overskride dine grænser??
Jeg syntes nemlig ovehovedet ikke at det at det er "jeres" hus som du siger har nogen rellevans!!
for din kæreste går vel heller ikke nøgen rundt foran jeres gæster bare fordi det er jeres hus?
Qnuz
Anmeld