Afstemning !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2009

Monica

Jeg har selv zappet lidt efter en ny mødregruppe, men ingen er sådan helt RIGTIG... Så er rigitg glad for at dette emne tages op... Men synes alligevel ikke at det er alt man kan spørge om... F.eks. jeg tror at jeg begynder at have lidt probs med mit bækken, men kan ikke rigitg li at trække jer med det....

Moni - der synes at Helle snart skal have nyt profil billede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

Nadi

For min skyld ingen alarm, vi kan vel dele (næsten) alt med hinanden herinde og hvis man ikke har lyst til at læse om andres gamle eller nye børn så må man jo bare springe de indlæg over. Personligt synes jeg det er rart at høre om alle aspekter af jer og jeres familier

Anmeld

16. februar 2009

Loggidut

Monica skriver:

Jeg har selv zappet lidt efter en ny mødregruppe, men ingen er sådan helt RIGTIG... Så er rigitg glad for at dette emne tages op... Men synes alligevel ikke at det er alt man kan spørge om... F.eks. jeg tror at jeg begynder at have lidt probs med mit bækken, men kan ikke rigitg li at trække jer med det....

Moni - der synes at Helle snart skal have nyt profil billede...

ah moni....hvorfor vil du ikke trække os med ind i det...jeg personligt har prøvet bækkenløsning...ogjeg ved et hav andre også har, det kunne jo være de havde noget godt at dele ud af!

Anmeld

16. februar 2009

Kaufie

Eneste ulempe er man man jo selv går og bliver pænt skruk.....

Anmeld

16. februar 2009

Siber

helt ok med mig!

Anmeld

16. februar 2009

Muffinmus

SUPER....godt vi stadig er velkomne med lidt plidder pladder

Anmeld

16. februar 2009

BellaT

Jaaa daaa!
Elsker at gætte anonyme preggyer og elsker at læse om de nye bittesmå.
Og selvfølgelig er alle spørgsmål velkomne her. Vi spørger alle jo om alt muligt. Også alt muligt der ikke engang har med hverken graviditet, nyfødte og halvanden-års unger at gøre. Og så'n skal det da være!

fra Helle......

Anmeld

16. februar 2009

Rasmine

Kaufie skriver:

Eneste ulempe er man man jo selv går og bliver pænt skruk.....

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.