Afstemning !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det okay at smide indlæg, der handler om nye graviditeter/børn i juli07

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

971 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. februar 2009

Anja

Vil lige høre ad. Er lidt nysgerrig efter at høre, om pigerne i juli07 gider høre på os der er gravide eller nu har mindre søskende til vores juli07 barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

Tut

Ja, nyder det - for jeg er totalt SKRUK

Anmeld

16. februar 2009

Susan1978

JAAAAA jeg synes også det er i orden, jeg synes det er super fedt at følge med og hvis der er noget jeg kan svare på eller hjælpe med så gør jeg det.

Anmeld

16. februar 2009

ka li ja

jeg syntes jo vi er en mødregruppe.
og der burde man også kunne få flere børn og skrive om dem, ligesom dem der har børn der er større, også skriver om dem
jeg læser det jeg har tid til. og svarer på hvad jeg mener jeg kan være behjælpelig med

Anmeld

16. februar 2009

birgittemarie

Helt enig med Kalahatten.

Jeg synes også som mange andre i Tynens indlæg, at I hører til her uanset, hvor store eller små jeres børn og bekymringer er, så vil jeg også meget gerne læse om dem og svare, hvis jeg kan.

Kh Birgitte

Anmeld

16. februar 2009

Ny mor

Jaaa, da, det er fedt at følge med i jeres graviditeter fordi det er jer

Birgitte

Anmeld

16. februar 2009

mor til en del

Åh hvor er I altså bare dejlige allesammen.

I er hermed min officelle mødregruppe til mit kommende Marts 09 barn, da jeg ligesom Tynen overhovedet ikke har kunne finde min plads nogen andre steder...

Lisbeth.

Anmeld

16. februar 2009

linemus

Ja, helt i orden, synes jeg. Vi kan jo stadig huske lidt om babyer, så det kan ovenikøbet være, at os uden spædbørn kan svare jer Og under alle omstændigheder hører I jo til her.

Line

Anmeld

16. februar 2009

ivfmarie

kom bare an!!

Anmeld

16. februar 2009

Monica

Jeg har selv zappet lidt efter en ny mødregruppe, men ingen er sådan helt RIGTIG...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.