Hvad får jeres børn til morgenmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2009

Rasmine

Macrolf skriver:

Godmorgen.

Tak for al jeres inspiration.. I morges fik hun minifras (har googlet det og fundet ud af at det skulle være noget af det bedste..) med mælk på og det røg ned :-) Nu har jeg i hvertfald fået en masse gode ideer..

Knus

Hvad er forskellen på minifras og havrefras?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2009

..

Vile prøve at kopiere over fra barneguiden.dk men det vil min maskine ikke her på jobbet..

Hvis du prøver at Google Minifras får du en masse forklaringer, de er vist udviklet specielt til børn.. :-)

Anmeld

17. februar 2009

Rasmine

Tak for det.
Så skal vi da have købt noget af det.
Havde godt nok noget for noget tid siden, synes bare ikke rigtig man fik noget for pengene.
Troede bare det var endnu en måde at få os til at betale mange penge for morgenmad, altså, at de var så små.

Anmeld

17. februar 2009

..

Helt enig.. Det er ikke meget man får for pengene men nu vælger vi dem lidt når nu de får så gode anmeldelser - hmm havde aldrig troet jeg skulle læse anmeldelser af morgenmad.. Utroligt hvad det gør ved en at blive mor..

I øvrigt skulle de der økologiske miniflakes - tror det er fra kellogs, også være gode..

Anmeld

17. februar 2009

Louise mortil4

Her hjemme får Freja en blanding af havregryn, kornflakes og pif paf puf (kan absolut ikke huske hva de hedder rigtigt) og havrefras også mælk på selvfølgelig, det er noget hun har fået ude ved hendes DPer og det er vi egentlig bare kørt videre med, navnet på blandingen er så en fuldfoder, hendes DPers mand var selvstændig landmand så det var jo lidt spændene at få noget som hed det samme som det kørene fik.. Lærke og Liv får franskbrød men et eller andet pålæg og vand til.

Anmeld

17. februar 2009

ka li ja

Macrolf skriver:

Godmorgen.

Tak for al jeres inspiration.. I morges fik hun minifras (har googlet det og fundet ud af at det skulle være noget af det bedste..) med mælk på og det røg ned :-) Nu har jeg i hvertfald fået en masse gode ideer..

Knus

havrefras og mini fras er det samme bortset fra str. mini fras er bare dyrere!! men også sjovere
da min søster var på slankehøjskole, måtte de hellere end gerne få havrefras til morgenmad hvis de ikke var til havregryn. der er masser af fibre og andet godt i. så derfor får mine børn det

Anmeld

17. februar 2009

Rasmine

Der er Minifras på bud i Pilka denne uge, har lige købt idaw

Anmeld

17. februar 2009

Lise

Mebach skriver:

Der er Minifras på bud i Pilka denne uge, har lige købt idaw

Det er ikke noew der fremgår af Pilka-avis!

Anmeld

17. februar 2009

ka li ja

Lise skriver:

Det er ikke noew der fremgår af Pilka-avis!

aha! jeg kommer lige derfra.. så det ikke.. men afsted med jer tøser

Anmeld

17. februar 2009

Rasmine

Hvad?
Købte 2 for en halvtriller.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.