Hvad får jeres børn til morgenmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2009

linemus

Cornflakes med mælk og bananskiver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

Helle30

Havregrød med en klat solbærsyltetøj.

Anmeld

16. februar 2009

ivfmarie

havregrød, havregryn m rosiner, rugfras/speltfras, havre-cheerios, speltflakes, hjemmebagte rug/kerneboller... Vi varierer meget, ellers gider han ikke. Der har lige været havregrøds-frit siden nytår, og nu er det et hit igen.

Anmeld

16. februar 2009

Monica

Her er det også havregrødsfrit... Han gider ikke at spise det... Men havregryn med kakaomysli og honning( Noget Lars spiser til morgenmad, så Gustav lære hurtigt...9 Ellers yoghurt med cornflakes...

Moni

Anmeld

16. februar 2009

Nadi

Oliver har ikke gidet havregrød længe, så han får enten brød eller youghurt. Engang imellem kan vi få noget havregrød i ham, men der går længe mellem, og han får det med noget frugtmos/kompot ovenpå når han får det. Så glider det lettere ned, men tilsidst så er han mere interesseret i frugt-halløjet end havregrøden!

Anmeld

16. februar 2009

Kaufie

Også havregrød her - men har overvejet snart at skifte til noget andet, da det er meget svingende hvor meget han spiser.

Her kommer vi mælk ovenpå - og gerne en most banan eller revet pære/æble.

Men tit kommer han og spiser af min morgenmad også - rå havregryn med mælk - og nogen gange lidt havrefras ovenpå...

Anmeld

16. februar 2009

Siber

tja jeg kan vidst ikke komme på noget nyt, her står den på havregryn med mælk, cornflaks med mælk, havrefras med mælk, yoghurt med havregryn, frugt, brød, havregrød

KNus Siber

Anmeld

16. februar 2009

BellaT

Stadigvæk havregrød med forskelligt frugtmos blandet i.
Det er det eneste måltid på dagen hvor han spiser op, så jeg tør slet ikke eksperimentere med andet lige nu. Min tynde ikke-ret meget-spisende dreng..Snøft.

Anmeld

16. februar 2009

Tynen

Det skulle forestille at hun fik rugbrød med ost, boller med smøreost eller sågar den grumme med marmelade.
Hun NÆGTER at spise noget som helst om morgenen, så prøver mig lidt frem.
(Tror dog det er ørerne der driller)

Anmeld

17. februar 2009

..

Godmorgen.

Tak for al jeres inspiration.. I morges fik hun minifras (har googlet det og fundet ud af at det skulle være noget af det bedste..) med mælk på og det røg ned :-) Nu har jeg i hvertfald fået en masse gode ideer..

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.