Ønsker du at forevige din guldklump til billige penge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

annec

StineDegn skriver:

.... så velkommen indenfor

Jeg fotografere i min fritid og er begyndt at gøre en del i det efterhånden.

Prisen er overkommelig og jeg synes selv at i får rigtig meget for pengene ift en "rigtig" fotograf.

Jeg bor i Hobro og det letteste er at i kommer til mig. I hvert fald så længe det ikke er udendørs billeder.

Jeg har ikke en masse fancy udstyr, men jeg har et super kamera og en fantastisk fantasi - og så er jeg god til børn.... de kan simpelthen bare gode li' mig

Send en BP hvis det har interesse.....

Ligger Hobro langt fra Horsens?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

SD

annec skriver:

Ligger Hobro langt fra Horsens?

alt er jo relativt  Det tager vel ca 5 kvarter eller sådan noget. Der er ca 40 min fra Århus til Hobro.... Så kan du måsk selv regne det ud - ca?

Anmeld

16. november 2011

annec

StineDegn skriver:

alt er jo relativt  Det tager vel ca 5 kvarter eller sådan noget. Der er ca 40 min fra Århus til Hobro.... Så kan du måsk selv regne det ud - ca?

Hehe ja okay. det er måske lidt langt

Anmeld

16. november 2011

maisofie

StineDegn skriver:

Jeg vil helst ikke til at ligger billeder ud som jeg har taget af andres børn. Det kræver deres tilladelse Men jeg har en facebook side. Søg efter "billigfoto" så kan du se hvad jeg har lavet

hvad hvis man ikke har facebook..

Anmeld

16. november 2011

Darling<3

StineDegn skriver:

Det kan du tro jeg gør.

Der ligger også et par eksempler på mavebilleder, på min facebook side

Hvad med os som ikke har face, men stadig gerne vil se dine billeder??

Anmeld

16. november 2011

Darling<3

maisofie skriver:

hvad hvis man ikke har facebook..

Haha, jeg har lige skrevet noget ligende

Anmeld

16. november 2011

maisofie

Honey<3 skriver:

Haha, jeg har lige skrevet noget ligende

he he.. så er det ikke kun mig der ikke er med på den dille

Anmeld

16. november 2011

SD

maisofie skriver:

he he.. så er det ikke kun mig der ikke er med på den dille

hmmmm jeg ved det sørme ikke lige. Jeg har jo ikke sådan tilladelse til at vise billeder ud over på min side af andres børn.

Har jeres kærester ikke profil derinde måske? Eller nogen andre i nære omgangs kreds

Anmeld

16. november 2011

maisofie

StineDegn skriver:

hmmmm jeg ved det sørme ikke lige. Jeg har jo ikke sådan tilladelse til at vise billeder ud over på min side af andres børn.

Har jeres kærester ikke profil derinde måske? Eller nogen andre i nære omgangs kreds

nej kæresten har heller ikke.. og kommer ikke lige hen til nogen som har.. vi vil nemlig gerne have taget billeder snart..

kan du ikke maile dem?? er det ikke det samme som at de bliver vist på facebook??

Anmeld

16. november 2011

SD

maisofie skriver:

nej kæresten har heller ikke.. og kommer ikke lige hen til nogen som har.. vi vil nemlig gerne have taget billeder snart..

kan du ikke maile dem?? er det ikke det samme som at de bliver vist på facebook??

jo jeg kan godt maile et par stykker til dig. Men det blir bare lige et par stykker så... hvor gammel er dine børn/dit barn? Så kan jeg finde nogen der matcher alderen ca

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.