Ønsker du at forevige din guldklump til billige penge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.436 visninger
30 svar
0 synes godt om
15. november 2011

SD

.... så velkommen indenfor

Jeg fotografere i min fritid og er begyndt at gøre en del i det efterhånden.

Prisen er overkommelig og jeg synes selv at i får rigtig meget for pengene ift en "rigtig" fotograf.

Jeg bor i Hobro og det letteste er at i kommer til mig. I hvert fald så længe det ikke er udendørs billeder.

Jeg har ikke en masse fancy udstyr, men jeg har et super kamera og en fantastisk fantasi - og så er jeg god til børn.... de kan simpelthen bare gode li' mig

Send en BP hvis det har interesse.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Mor til Mike

StineDegn skriver:

Prisen er overkommelig og jeg synes selv at i får rigtig meget for pengene ift en "rigtig" fotograf.

Jeg bor i Hobro og det letteste er at i kommer til mig. I hvert fald så længe det ikke er udendørs billeder.

Jeg har ikke en masse fancy udstyr, men jeg har et super kamera og en fantastisk fantasi - og så er jeg god til børn.... de kan simpelthen bare gode li' mig

Fotografere du også spædbørn? og hvordan får man billederne? :-)

Anmeld

15. november 2011

SD

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Fotografere du også spædbørn? og hvordan får man billederne? :-)

det kan du tro jeg gør. Allerhelst så tidlig som muligt. Kan lave nogle virkelig fede billeder inden for de første 14 dage af barnets levetid.

Senere kan naturligvis også du - med succes

Når du kommer til fotograferingen tager du en usb pind med. Når jeg har redigeret billederne får du usb'en tilbage med dem på, og så skal du selv sørge for fremkaldelse. På den måde vælger du selv pris og kvalitet

Anmeld

15. november 2011

Mor til Mike

StineDegn skriver:

det kan du tro jeg gør. Allerhelst så tidlig som muligt. Kan lave nogle virkelig fede billeder inden for de første 14 dage af barnets levetid.

Senere kan naturligvis også du - med succes

Når du kommer til fotograferingen tager du en usb pind med. Når jeg har redigeret billederne får du usb'en tilbage med dem på, og så skal du selv sørge for fremkaldelse. På den måde vælger du selv pris og kvalitet

Super! kan være jeg lige kontakter dig efter jeg har født! vil gerne have nogle flotte billeder af min guldklump 

Anmeld

15. november 2011

SD

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Super! kan være jeg lige kontakter dig efter jeg har født! vil gerne have nogle flotte billeder af min guldklump 

Kan se det er lige oppe over. Jeg sender dig lige en privat besked med mit telefon nummer. Så tag og ring når du har født, så kan vi lynhurtigt finde en tid der passer

Anmeld

15. november 2011

Mor til Mike

StineDegn skriver:

Kan se det er lige oppe over. Jeg sender dig lige en privat besked med mit telefon nummer. Så tag og ring når du har født, så kan vi lynhurtigt finde en tid der passer

Super! Mange tak 

Anmeld

15. november 2011

Mamalou

Er det ikke muligt at se nogle af de billeder som du har taget?

Kh. Louise

Anmeld

15. november 2011

SD

Mamalou skriver:

Er det ikke muligt at se nogle af de billeder som du har taget?

Kh. Louise

jo naturligvis  Jeg vil ikke lgie ligge dem herind uden at få tilladelse af de personer jeg har fotograferet for. Men hvis du er på facebook, så kan du søge på "billigfoto" og anmode om at blive medlem. Der ligger der en masse af mine billeder

Anmeld

16. november 2011

Mamalou

StineDegn skriver:

jo naturligvis  Jeg vil ikke lgie ligge dem herind uden at få tilladelse af de personer jeg har fotograferet for. Men hvis du er på facebook, så kan du søge på "billigfoto" og anmode om at blive medlem. Der ligger der en masse af mine billeder

Tak for det! Jeg lurer lige engang og vender tilbage

Anmeld

16. november 2011

ano14316

StineDegn skriver:

Måske du skulle lave et fotoalbum herinde, så man kan se hvad du kan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.