Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vil gerne have taget billeder af maven og vores store pige
Kommer da ofte til Hobro, da mine forældre bor der
Sender dig lige en PB.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ano14316 skriver: Måske du skulle lave et fotoalbum herinde, så man kan se hvad du kan?
Måske du skulle lave et fotoalbum herinde, så man kan se hvad du kan?
Jeg vil helst ikke til at ligger billeder ud som jeg har taget af andres børn. Det kræver deres tilladelse Men jeg har en facebook side. Søg efter "billigfoto" så kan du se hvad jeg har lavet
Frk.S skriver: Hvad er din pris?Og kan man få lov at se nogle af de billeder du hat taget?
Hvad er din pris?Og kan man få lov at se nogle af de billeder du hat taget?
hej frk s.
Prøv og søg på facebook efter "billigfoto" der kan du se noget af det jeg har lavet. Hvis du sender mig en PB enten her eller på facebook, så kan jeg fortælle mere ang pris
Har lige anmodet om at blive medlem af din side på fb.
Gaia skriver: Har lige anmodet om at blive medlem af din side på fb.
Jeg har også lige sendt en anmodning - tager du billeder af en gravid mave også?? Overvejer nemlig at få taget nogle når jeg kommer lidt længere hen
NNL skriver: Jeg har også lige sendt en anmodning - tager du billeder af en gravid mave også?? Overvejer nemlig at få taget nogle når jeg kommer lidt længere hen
Det kan du tro jeg gør.
Der ligger også et par eksempler på mavebilleder, på min facebook side
StineDegn skriver: Det kan du tro jeg gør. Der ligger også et par eksempler på mavebilleder, på min facebook side
Super, så kontakter jeg dig nok engang om nogle måneder
NNL skriver: Super, så kontakter jeg dig nok engang om nogle måneder
du skal være velkommen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128