"5+1"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Du er BESTEMT ikke den eneste som har drukket i starten af graviditeten Der er rigtig mange som ikke er klar over de er gravide og fester løs. Det ville jeg ikke bekymre mig så meget om hvis jeg var dig. Tænk hellere over, at du nu ved du muligvis er gravid og derfor ikke drikker.  

Ja vent til på lørdag og så tag  en Clear Blue. Det er så rart med et konkret svar frem for de streger der

har bare lige læst så meget på nettet om at alkohol kan skade fosteret i det tidlige stadie...  og jeg fik vel ca 8-9 genstande... så det er ikk særlig fedt at tænke på...  men jeg håber virkelig at det ikke har noget at sige... og at den lille spire er blevet der hvis den var derinde allerede der.... (hvilket den jo har været hvis jeg er 5+1 nu...) 

men ja der er jo intet at gøre ved det nu.. så jeg må teste videre og se hvad der sker.. Håber du får ret! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Jaaa jeg kan altså også se en streg;-) tillykke;-)

tak! Men jeg tør dog ikke ikke helt tro på det endnu.. alle andre test siger jo negativ... 

Anmeld

15. november 2011

Bettybub

Heej

jeg ville bare lige skrive med

jeg er gået 3 uger over tid og alle test er negative, har dog taget en i sidste uge som din, meget svagt positiv, men der er åbenbart intet elles er jeg bare en af dem der os tester meget sent positiv.

men min mens er ikke kommet endnu, og har ikke noget føelse af at det skal komme, plejer ellers og kan mærke det en uges tid inden

men håber da på vi begge ender ud med et positivt svar

Anmeld

15. november 2011

Risen

Anonym skriver:

har bare lige læst så meget på nettet om at alkohol kan skade fosteret i det tidlige stadie...  og jeg fik vel ca 8-9 genstande... så det er ikk særlig fedt at tænke på...  men jeg håber virkelig at det ikke har noget at sige... og at den lille spire er blevet der hvis den var derinde allerede der.... (hvilket den jo har været hvis jeg er 5+1 nu...) 

men ja der er jo intet at gøre ved det nu.. så jeg må teste videre og se hvad der sker.. Håber du får ret! 

Ja, jeg forstår godt dine tanker og bekymringer, men sket er sket og sådan er det.. Der er ikke nogen grund til at slå dig selv i hovedet mere end nødvendigt Jeg krydser for dig og håber du kommer med en update lørdag?

Anmeld

15. november 2011

Miss Church

Anonym skriver:

wow! mange tak  ej det tør jeg næsten ikke engang sige... 

for hvis jeg virkelig er gravid, hvorfor er alle andre teste så negative? 

kan jeg have mistet "den" fordi jeg var fuld dagen inden??? det har jeg nemlig tænkt meget på...  og jeg er så sur på mig selv og død nervøs over det... tænker jo at den måske har været lige ved at sætte sig fast men så har "Opgivet" pga min brandert... 

Det tror jeg altså ikke er tilfældet. Men kan desværre ikke sige det med sikkerhed. 

Jamen det kan jo også være forskelligt alt efter hvornår man tester. Altså om morgenen eller om aftenen, eller hvis man har drukket rigtig meget inden. Så er koncentrationen nemlig også lavere.

Anmeld

15. november 2011

HeidiW86

Jeg må lige være med her! :-) med hensyn til alkohol var jeg i byen ugen inden jeg fandt ud af jeg var gravid og har aldrig været så fuld i mit liv, to dage inden jeg fandt ud af jeg var gravid røg jeg af hesten for fuldt smadder og min lille spir lever i bedste velgående!Jeg var også sindsyg bekymret over druk og fald af hest, men så længe du ikke drikker igen osv. Så må du altså ikke bebrejde dig selv!!

Anmeld

16. november 2011

NNL

Anonym skriver:

Vil bare lige fortælle at min kusine drak en ordentlig kæp i øret inden hun fandt ud af at hun ventede deres første barn, som faktisk havde taget flere år at lave. Og det er den dejligste lille dreng nu, som endda har været foran sin udvikling indtil nu. Han er et år og rigtig skøn  Og ifølge hende selv var det en ordentlig brandert dengang

Så du skal ikke bebrejde dig selv noget, "den" kan sagtens finde ud af at sætte sig fast alligevel

Kan godt se to streger på din test, men hvorfor de andre så er negative er svært at sige. Krydser bare for den er der!!

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

NNL skriver:

Vil bare lige fortælle at min kusine drak en ordentlig kæp i øret inden hun fandt ud af at hun ventede deres første barn, som faktisk havde taget flere år at lave. Og det er den dejligste lille dreng nu, som endda har været foran sin udvikling indtil nu. Han er et år og rigtig skøn  Og ifølge hende selv var det en ordentlig brandert dengang

Så du skal ikke bebrejde dig selv noget, "den" kan sagtens finde ud af at sætte sig fast alligevel

Kan godt se to streger på din test, men hvorfor de andre så er negative er svært at sige. Krydser bare for den er der!!

ja jeg har også godt hørt om sådan nogle tilfælde før...  men alligevel er jeg bare vildt nervøs nu... og tænker på at det kan være derfor at testene ikke udvikler sig, fordi baby heller ikke gør det... 

fatter ikke hvorfor nogle test er negative og andre ikke... må hellere få ringet til lægen.... 

Anmeld

16. november 2011

NNL

Anonym skriver:

ja jeg har også godt hørt om sådan nogle tilfælde før...  men alligevel er jeg bare vildt nervøs nu... og tænker på at det kan være derfor at testene ikke udvikler sig, fordi baby heller ikke gør det... 

fatter ikke hvorfor nogle test er negative og andre ikke... må hellere få ringet til lægen.... 

Ja, prøv da at høre lægen om de har oplevet lignende tilfælde...

Og HVIS det er fordi at barnet ikke udvikler sig, behøver det jo under ingen omstændigheder være pga indtagelse af alkohol! Men så burde du bare få mens, når det stadig er så tidligt...?!

Held og lykke, håber for dig den er der, og du bare kan teste sent positivt denne gang

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

HeidiW86 skriver:

Jeg må lige være med her! :-) med hensyn til alkohol var jeg i byen ugen inden jeg fandt ud af jeg var gravid og har aldrig været så fuld i mit liv, to dage inden jeg fandt ud af jeg var gravid røg jeg af hesten for fuldt smadder og min lille spir lever i bedste velgående!Jeg var også sindsyg bekymret over druk og fald af hest, men så længe du ikke drikker igen osv. Så må du altså ikke bebrejde dig selv!!

åh hvor er jeg glad for at høre det altså jeg er da ked af at du faldt af hesten også, med godt der ikke skete noget med nogen af jer! 

Jeg prøver også at lade være med at tænke for meget på det og bebrejde mig selv... jeg vidste  jo seriøst ikke andet, da clearblue jo sagde "Ikke gravid" og mere skåret ud i pap kunne det da ikke være tænkte jeg... men denne her svage test for mig jo så til at tænke på om jeg alligevel er gravid.. eller kan have været det... 

jeg har ikke testet idag, men har stadig heller ikke set skyggen af mens... skal op til lægen i næste uge. Fik nemlig en tid igår. jeg fortalte min læge om den svage positiv test og om de andre negative og hun sagde at en g-test KUN kan slå ud hvis der er HCG i blodet! så umiddelbart ville hun tro jeg er gravid  men hun kunne jo ikke sige noget med sikkerhed før jeg er blevet nærmere undersøgt.. så jeg venter spændt!! 

og stort tillykke med din lille nye spire! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.