"5+1"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.317 visninger
25 svar
0 synes godt om
15. november 2011

Anonym trådstarter

Så langt er henne jeg HVIS jeg er gravid... jeg har ikke fået min mens, men alle teste siger negativ.. har fået et par meget svage streger, men de kommer og går fra test til test, så tør ikke regne med dem... 

nogen der har prøvet noget ligende???? 

måske kan jeg først teste sent positiv? 

jeg har ikke været på prævention siden jeg fødte mit første barn for ca 1 år siden... og dengang kunne jeg teste positivt meget tidligt.. 

Hjææææælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Miss Church

Anonym skriver:

Så langt er henne jeg HVIS jeg er gravid... jeg har ikke fået min mens, men alle teste siger negativ.. har fået et par meget svage streger, men de kommer og går fra test til test, så tør ikke regne med dem... 

nogen der har prøvet noget ligende???? 

måske kan jeg først teste sent positiv? 

jeg har ikke været på prævention siden jeg fødte mit første barn for ca 1 år siden... og dengang kunne jeg teste positivt meget tidligt.. 

Hjææææælp 

Du skal da lige have en 

Jeg  for at den er positiv. Men det er svært at sige. Det kan jo være skyggestreger, men det kan også være at hcg-koncentrationen kun stiger langsomt. Vi håber det sidste. 

Du kunne evt. sætte et billede ind af en test og lade de dygtige damer på siden give deres mening?  

Håber du får en afklaring snarest 

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Du skal da lige have en 

Jeg  for at den er positiv. Men det er svært at sige. Det kan jo være skyggestreger, men det kan også være at hcg-koncentrationen kun stiger langsomt. Vi håber det sidste. 

Du kunne evt. sætte et billede ind af en test og lade de dygtige damer på siden give deres mening?  

jeg kan godt lige prøve at tage et billede af testen fra lørdag som var svagt postiv... men den er meeeegt svag. Prøvede at tage en Clearblue digital i lørdags også, men den sagde "ikke gravid"... 

jeg tog en test igår morges (prøvede Valmed denne gang, da den svage streg kom på en strimmel test) men den var fuldstændig negativ.. 

jeg har ingen tegn what so ever på at mens skal komme.. tilgengæld har jeg ømme bryster (on off) og så er jeg mega monster træt, og har lidt kvalme i ny og næ.. 

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Du skal da lige have en 

sådan her ser testen ud fra lørdag morgen... 

jeg tog en clear blue lige bagefter, som sagde ikke gravid... og igår (mandag) var Valmed testen så også fuldstændig negativ... 

så jeg er meget i tvivl... jeg synes jo at HCG skulle været blevet mere fra lørdag til mandag og derfor burde enhver test jo opfange det... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2011

Miss Church

Anonym skriver:

sådan her ser testen ud fra lørdag morgen... 

jeg tog en clear blue lige bagefter, som sagde ikke gravid... og igår (mandag) var Valmed testen så også fuldstændig negativ... 

så jeg er meget i tvivl... jeg synes jo at HCG skulle været blevet mere fra lørdag til mandag og derfor burde enhver test jo opfange det... 

Ja jeg synes jo faktisk ikke at det ligner en skyggestreg, men en helt rigtig streg 

Et forsigtigt tillykke herfra. Håber den er der  

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Ja jeg synes jo faktisk ikke at det ligner en skyggestreg, men en helt rigtig streg 

Et forsigtigt tillykke herfra. Håber den er der  

wow! mange tak  ej det tør jeg næsten ikke engang sige... 

for hvis jeg virkelig er gravid, hvorfor er alle andre teste så negative? 

kan jeg have mistet "den" fordi jeg var fuld dagen inden??? det har jeg nemlig tænkt meget på...  og jeg er så sur på mig selv og død nervøs over det... tænker jo at den måske har været lige ved at sætte sig fast men så har "Opgivet" pga min brandert... 

Anmeld

15. november 2011

Risen

Synes det ligner meget min da jeg testede i 4 plus 0 ca.. Måske er du bare en af dem der danner homonet lidt senere Clear Blues test måler vist først HGC rimelig sent, så vent en uges tid og tag en ny

Men umiddelbart tror jeg du er gravid 

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Synes det ligner meget min da jeg testede i 4 plus 0 ca.. Måske er du bare en af dem der danner homonet lidt senere Clear Blues test måler vist først HGC rimelig sent, så vent en uges tid og tag en ny

Men umiddelbart tror jeg du er gravid 

men burde HCG ikke være steget fra lørdag til mandag??? 

Jeg har sku nok drukket den ihjel... puuuuha jeg bebrejder mig selv lige nu...  men forfanden jeg vidste jo ingenting om det!! 

I lørdags ville jeg jo nok have været 4+3 eller 4+4 og så har den måske kun lige været ved at sætte sig fast. Jeg prøver at teste igen på lørdag. Og så håber jeg virkelig at testen er bragende positivt... lige nu har jeg det bare så skidt med det hele.. 

Anmeld

15. november 2011

Risen

Anonym skriver:

men burde HCG ikke være steget fra lørdag til mandag??? 

Jeg har sku nok drukket den ihjel... puuuuha jeg bebrejder mig selv lige nu...  men forfanden jeg vidste jo ingenting om det!! 

I lørdags ville jeg jo nok have været 4+3 eller 4+4 og så har den måske kun lige været ved at sætte sig fast. Jeg prøver at teste igen på lørdag. Og så håber jeg virkelig at testen er bragende positivt... lige nu har jeg det bare så skidt med det hele.. 

Du er BESTEMT ikke den eneste som har drukket i starten af graviditeten Der er rigtig mange som ikke er klar over de er gravide og fester løs. Det ville jeg ikke bekymre mig så meget om hvis jeg var dig. Tænk hellere over, at du nu ved du muligvis er gravid og derfor ikke drikker.  

Ja vent til på lørdag og så tag  en Clear Blue. Det er så rart med et konkret svar frem for de streger der

Anmeld

15. november 2011

babymus77

Jaaa jeg kan altså også se en streg;-) tillykke;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.