Øv hvor er jeg sur!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2009

DK

Nu har jeg talt et alvorsord med hendes far, og han siger det ikke sker igen! Så nu vil jeg lige vente og se, og hvis det sker igen så ringer jeg til dem!! Han ved heldigvis godt at vores datter "sladrer"!!!

Jeg har tænkt mig at sende en sms til faster (ja ja det er kujonagtigt) Men så skrive at jeg hører sådan og sådan, og at jeg er sikker på at det er en svipser fra deres side og at det naturligvis aldrig sker igen, og at de ellers gerne må ringe til mig, så skal jeg hente/bringe der hvor de nu skal hen.

Hva siger i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

Kvindemin

DK skriver:

Nu har jeg talt et alvorsord med hendes far, og han siger det ikke sker igen! Så nu vil jeg lige vente og se, og hvis det sker igen så ringer jeg til dem!! Han ved heldigvis godt at vores datter "sladrer"!!!

Jeg har tænkt mig at sende en sms til faster (ja ja det er kujonagtigt) Men så skrive at jeg hører sådan og sådan, og at jeg er sikker på at det er en svipser fra deres side og at det naturligvis aldrig sker igen, og at de ellers gerne må ringe til mig, så skal jeg hente/bringe der hvor de nu skal hen.

Hva siger i??

Bestemt skal du skrive det, god og sød besked. Den vil ikke betragtes som næsvis eller ond.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.