Hej...
Havde det stået til mig, så havde jeg selv taget fat i fasteren, når nu din eks ikke har nosser nok til det. For de skal have det at vide, at de ikke skal køre nogle steder hvis børnene ikke er spændt fast, det går sgu ikke...
så skide være med og fasteren mener du er en der er hys hvad ang sådan noget, for det er da logisk man er det, man vil jo ikke have der sker ens barn noget, og man ville aldrig gøre sådan noget selv, når de ikke er ældre(Det ville jeg i hvert fald ikke).
Min datter er ikke så gammel endnu, men er der nogen der køre nogen stder med hende, og hun ikke er spændt fast, er det sidste gang de får lov til og have hende med i deres bil, hvis de ikke spænder hende fast. Og så kan de mene jeg er så hysterisk osv som de vil, det vil jeg skide på, kan bare ikke
have sådan noget.
Selv har jeg og min datters faster ikke et særlig godt forhold, hun er altid så pisse sur og negativ, og det sammen synes hendes tre brødre og resten af familien, der er ikke mange i hendes familie der kan lide hende!!
Min datters faster er rigtig jaloux over at vi har fået en lille, idet hende og hendes kæreste ikke kan få børn, da han er stereliseret og derfor ikke kan få flere. Så hun hverken ønskede os tillykke eller noget dengang vi fortalte vi skulle være forældre. Og da vi skulle planlægge barnedåb, blev hun tosset over datoen vi havde valgt, og hvem der skulle bærer og det.... Hun kan da være ligeglad, det er ikke hendes datter og ikke hende der skal bestemme.. Hun arbejder i en dagligvarebutik, hvor mange jeg kender og nærmest hele min familie handler, og hun sladre og sviner mig til til den store guldmedalje, men når jeg så konfrontere hende med det, siger hun bare, det har jeg aldrig sagt.. Men hvorfor kan alle jeg kender så nøjagtig den samme historie??? Det kunne jeg godt tænke mig at vide....
Så omkring 1 mdr før barnedåben, begyndte hun på alt sit sladre om mig igen, og det fik jeg jo hørt igen igennem familien, så jeg konfronterede hende med det og sagde, kan du ikke lære og holde din kæft, og blande dig uden om andres liv og lade være med og rende med sladder, samt passe sig selv hvad angår med hvad vi vælger til barnedåben osv... Så skal du ikke sætte dine ben i nærheden af mig, min datter og din bror mere.. For INGEN af os gider dig med dit sladder og altid sure humør!!! Hendes bror(min kæreste) va helt med på det jeg skrev til hende.
Undskyld den lange smørre og at jeg kom lidt uden om emnet.. Men bliver bare så knotten indvendig pga hende, hun har mange gange været tæt på og ødelægge mit forhold til min kæreste, fordi jeg simpelthen ikke har kunne klare mere...
Men min point er, tag fat i fasteren selv, uanset om i er i familie mere eller ej, det går ikke og gøre det igennem eks'en!!!
Anmeld