Kokain!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2009

JonTri

Anonym skriver:

Tak, er glad for der er så mange der synes jeg gør det rigtige. Synes det er svært at se klart lige nu. Han modanklager med en masse. Det er hårdt. I mange år har jeg troet på at det var mig den var gal med, han er virkelig skræmmende og ingen tror han er sådn.
Tak for det oplysningen med testen. Hmm, men er det 48 timer siden, så er han vel heller ikke påvirket så det skader børnene eller<??
Væmmes og skræmmes bare ved han tager sådanne valg og oveni ikke passer på sine bøn.
Nå, men nu må sagen kører....
tak igen-
Kh.

Hej.
Nej det er rigtigt at man vel ikke er påvirket efter 48 timer uden kokain, men det gør ham jo ikke mere egnet. Det er ikke sikkert han gør børnene noget fysisk, men en løs holdning til stoffer er ikke særlig ansvarsfuldt - i hvert fald ikke i min verden. Og det er noget værre noget at det ligger tilgængeligt for dine unger - det er jo skidt hvis de smager på det eller lignende. Nu ved jeg ikke hvor gamle de er... men er det nogle store unger, mener jeg at han legaliserer den slags, ved at have det liggende. Og det er ALDRIG sjovt at vokse op med misbrug - uanset type...

Håber dog I finder en fredelig måde at løse det på - engang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

Anonym trådstarter

rikkekrogh skriver:

Hej.
Nej det er rigtigt at man vel ikke er påvirket efter 48 timer uden kokain, men det gør ham jo ikke mere egnet. Det er ikke sikkert han gør børnene noget fysisk, men en løs holdning til stoffer er ikke særlig ansvarsfuldt - i hvert fald ikke i min verden. Og det er noget værre noget at det ligger tilgængeligt for dine unger - det er jo skidt hvis de smager på det eller lignende. Nu ved jeg ikke hvor gamle de er... men er det nogle store unger, mener jeg at han legaliserer den slags, ved at have det liggende. Og det er ALDRIG sjovt at vokse op med misbrug - uanset type...

Håber dog I finder en fredelig måde at løse det på - engang...

Var bestemt heller ikke for at forsvare det...men jeg ved bare hvor umuligt det kan være at komme igennem det offntlige og så er det jo alt andet lige godt at vide om han overhoved kan tage vare på dem, hvis jeg ikke kan undgå at aflevere dem...

Anmeld

16. februar 2009

Anonym trådstarter

Tak igen alle og Piar, jeg har det så skidt. Har kvalme hele tiden og sidder bare her hos mine forældre og laver intet.

Anmeld

16. februar 2009

Pia.

Anonym skriver:

Tak igen alle og Piar, jeg har det så skidt. Har kvalme hele tiden og sidder bare her hos mine forældre og laver intet.

Hvis der på nogen måde er noget som helst jeg kan gøre så sig til - du kan altid skrive her inde hvis du har lyst...

Tænker på dig....

Anmeld

16. februar 2009

Anonym trådstarter

PiaR skriver:

Hvis der på nogen måde er noget som helst jeg kan gøre så sig til - du kan altid skrive her inde hvis du har lyst...

Tænker på dig....

Mange tusind tak....

Anmeld

16. februar 2009

Pia.

Anonym skriver:

Mange tusind tak....

ALTID.....

Anmeld

16. februar 2009

Doktor Doolittle

Anonym skriver:

UHHHH hvor jeg føler med dig, jeg sidder her med gåsehud over hele kroppen efter at have læst denne tråd Jeg vil gerne rose dig for din styrke og din handlekraft!!! Jeg forstår dog godt du nu er helt i chok men det bliver gradvist bedre.
Ellers har jeg ingen gode råd lige nu men sender dig en masse kærlige tanker
fra Tina

Anmeld

16. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Hvad ville I gøre hvis I fandt kokain hos jeres mand/x-mand?
Liggende så børnene kunne nå det og ja, hvad ville I gøre hvis han tog sådan noget?

Hvis jeg var mor, som jeg er nu, så ville jeg gøre noget super drastisk. Og jeg ville ikke have mit barn skulle være alene med ham. Men jeg har været i et usundt forhold, hvor min daværende kæreste tog alt muligt i perioder Da skred jeg ikke... Men der var virkelig mange grunde til jeg skulle være skredet, men skred desværre ikke

Anmeld

17. februar 2009

wamse

Hold da kæft, hvor er du sej, stort kram herfra, for det kræver altså mod at konfrontere et andet menneske på den måde. Jeg har selv haft et misbrug, hvor jeg selv valgte at søge hjælp til, da mine børn klart tog skade af mit misbrug, og jeg har været clean i lige knap 6 år.
Stort respekt fra mig til dig.

Anmeld

17. februar 2009

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Hold da kæft, hvor er du sej, stort kram herfra, for det kræver altså mod at konfrontere et andet menneske på den måde. Jeg har selv haft et misbrug, hvor jeg selv valgte at søge hjælp til, da mine børn klart tog skade af mit misbrug, og jeg har været clean i lige knap 6 år.
Stort respekt fra mig til dig.

Tusind tak og hvor er det flot at du selv så problemet og kom ud af det.
Min x han vil ikke engang indrømme at det er forkert det han har gjort. Som han altid har gjort så lægger han alt over på mig og nu nægter han at afslutte det sidste økonomiske mellem os. Han siger endda han intet godt vil gøre for mig og derfor bare vil sætte sig imod.
Jeg føler mig ikke så sej, bare ked af det.
Jeg har meldt det de steder jeg skal og meddelt min x alt der er gjort og at tingene må gå sin vej. Dog håber jeg at han har lært af sine fejl og viser han kan og vil sine børn.
Han er omvendt af mange fædre, selvom jeg aldrig har nægtet ham børnene vil han dem kun mindst muligt. Og har han dem ekstra skriver han det ned. Så hjælper han jo mig mener han, Han er virkelig sørgelg og jeg er mere og mere siker på han er psykopat, han har bare altid fået mig til at tro det hele var mig og jeg var så langt nede dengang, Troede aldrig jeg ville få et job og nu er jeg kommet videre og så bliver han ved. Jeg er dybt frustreret men tænker at mine børn ikke skal lide under det.
Endelig går han med til at hente fredag og afl. mandag så vi ikke ser hinanden. Det har han heller ikke ville. Og han skriver mærkelige beskeder der indikerer han har besøg af kvinder.
Hvad sker der med nogle mennesker, bare han ville lade mig være. Men jeg må nok væk fysisk fra ham. Bare ikke det jeg ønskede for mine børn og han vil helt sikkert beklage sig til alle og fortælle jeg ønsker at ødelægge det for ham og børnene.
Undskyld mit lange indlæg, måtte bare ud med det nu.
Men tak igen.
KH En ked en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.